Bivši finalisti Ideje godine na Kickstarteru: Žele unaprijediti proizvodnju društvene igre koja je hit u školama
Sa svojom pametnom društvenom igrom dečki iz Mundusa sudjelovali su u finalu naše Ideje godine 2018., kada su osvojili treće mjesto. Danas su izašli na Kickstarter. Crowdsourcingom skupljaju novac za unaprjeđenje svoje društvene igre koja je postala hit u školama.
Finalisti naše Ideje godine 2018. perfidno su pod igru podmetnuli alat za učenje. Iako izgleda samo kao društvena igra, Mundus je zapravo platforma za gejmificirano učenje.
Riječ je, podsjetimo, o društvenoj igri koja kombinira nove tehnologije i klasične društvene igre. Sastoji se od svjetleće ploče, a kartice s pitanjima zamjenjuje mobilna aplikacija koja istovremeno prati i napredak igrača.
Igrica sadrži 16 polja koja mogu svijetliti u 16 milijuna boja, a svaki igrač (maksimalno ih može biti četiri) ima pet gumbića s kojima odgovara na pitanja te koristi mogućnosti pomoći kod odgovaranja. Na sredini ploče nalazi se mobitel s pitanjima i ponuđenim odgovorima. Igrači naizmjenično odgovaraju na pitanja i, ovisno o modu igrice, uz to izvršavaju razne zadatke i osvajaju tuđa polja. Pobjednik je onaj tko izbaci sve suparnike. Nakon svake odigrane igre podaci se analiziraju i na taj način igrač može pratiti svoj napredak.
Budući da se igra nadograđuje, svako malo dobivate nova pitanja pa ona ne može zastarjeti kao one klasične.
Igricu su 2018. kreirali Filip Hercig i Fran Zekan, tada učenici V. gimnazije Zagreb, te Matija Fućek, koji je tada išao u zagrebačku XIII. gimnaziju. Potporu su im dali mentor Predrag Brođanac iz V. gimnazije te Luka Dumančić, tada student prve godine FER-a.
Njihovu aplikaciju u međuvremenu je počelo koristiti i stotinjak škola, a ostvarili su i nekoliko nagrada.
Sada idu korak dalje. Izašli su na Kickstarter, gdje skupljaju novac za unaprjeđenje svog poslovanja. Podržati ih možete ovdje.