Jeste li čuli za Bird Box? Ovaj opasni izazov nastao po Netflixovu hororcu širi se brzinom munje
Novi YouTube trend velikom se brzinom širi internetom. Izazov pod nazivom Bird Box Challenge temelje pronalazi u istoimenom, tek objavljenom Netflixovom hororcu, a cilj ove nesigurne igre je provesti 24 sata s povezom na očima.
Bird Box je postapokaliptični film o Malorie (Sandra Bullock) i njeno dvoje djece koji se bore za preživljavanje. Trojac je prisiljen krenuti na put s povezom na očima, jer im cijelo vrijeme prijeti paranormalno stvorenje zbog kojeg svi koji ga vide počine samoubojstvo.
Rekordna gledanost i sve veća opasnost
Čak 45 milijuna Netflixovih korisnika pogledalo je Bird Box u rekordnom prvom tjednu prikazivanja. Sam film, očito, gledateljima nije bio dovoljan, pa su u novom YouTube izazovu preuzeli uloge likova.
Dovoljno je svega nekoliko minuta gledanja da shvatite koliko izazov može biti opasan.
https://www.youtube.com/watch?v=abZ1kq0aKpo&t=5s
Javio se Netflix
Ovog se tjedna oko trenda oglasio i Netflix.
– Ne možemo vjerovati da ovo moramo reći, ali nemojte se ozlijediti u sklopu izazova Bird Box. Ne znamo kako je to počelo, i drago nam je da vam se film sviđa, ali imamo samo jednu želju za 2019., a ona je da ne završite u bolnici zbog memea”, napisali su na svom Twitteru.
Can’t believe I have to say this, but: PLEASE DO NOT HURT YOURSELVES WITH THIS BIRD BOX CHALLENGE. We don’t know how this started, and we appreciate the love, but Boy and Girl have just one wish for 2019 and it is that you not end up in the hospital due to memes.
— Netflix (@netflix) January 2, 2019
Prirodna selekcija
Nakon objave, još je više korisnika kazalo kako će se podvrgnuti izazovu.
– Nisam znao da je to popularno, sad idem i ja probati. Hvala Netflix, napisao je jedan od njih.
Most interesting Challenge of 2018… Bird Box Challenge #Blindfolds #BirdBox #BirdBoxMovie
— Leigh (@comedyaddict) December 30, 2018
Drugi su, pak, izazov sarkastično komentirali, spominjujući prirodnu selekciju.
https://twitter.com/elchivo0625/status/1080700346048094210
Be quiet and let Darwin work.
— Fred Colvin (@Fred_Colvin) January 3, 2019
Svaki publicitet je dobar publicitet, a pogotovo kada je besplatan, pa Netflix korisnike ipak nije zamolio da s izazovom prestanu…