Nakon što ste nam se više puta javili da ste naišli na različite poteškoće vezano za sustav Postani student, odlučili smo provjeriti o čemu se radi.
Na sve mailove odgovorili
Na helpdesku Carneta tvrde da trenutno nema mailova koji čekaju odgovor. Također, svi oni koji imaju pitanja vezano za prijavljivanje ispita, osobito na jesenskom roku, većinu svojih odgovora mogu pronaći u ovoj brošuri.
– U roku od dva sata korisnike informiramo da smo zaprimili mail i da radimo na otklanjaju poteškoća, a svaki odgovor dolazi unutar jednog do dva dana, rekao nam je voditelj Carnetovog helpdeska Jurica Vratarić.
Sustav stabilan, gužve nema
Vratarić također tvrdi kako se sustav ustabilio te da su procedure i pravila već svima poznati.
– Gužva nam je puno manja nego prošle godine, a i nastojimo biti što efikasniji prema našim korisnicima, kazao je voditelj helpdeska te dodao da se učenici ipak najviše interesiraju za način funkcioniranja sustava rangiranja na samim rang-listama, te za predstojeći jesenski rok.
Ukoliko i nakon čitanja brošure imate pitanja, možete se obratiti helpdesku na telefonski broj 01 6661 500 ili pak preko e-maila na [email protected].