Upute za organizaciju mature nekim će školama teško pasti: ‘Snaći ćemo se’
Škole s malim učionicama, kao i one s jednim ulazom, mogle bi imati velike probleme. Jer, zbog uputa HZJZ-a ovogodišnja matura mora se održati na fizičkoj distanci. I dok su neki ravnatelji u velikim problemima zbg manjka prostora, drugi su sretni jer su se već uspjeli snaći.
![](https://www.srednja.hr/app/uploads/2020/03/Bez-naslova.jpg)
Screenshot: YouTube
Dolazak učenika na državnu maturu treba organizirati na način da se učenici ne grupiraju pri dolasku (izvan i unutar ustanove poželjan je fizički razmak od 2 metra).
Pred ulazom u ustanovu neophodno je organizirati jedan ili više natkrivenih (u slučaju kiše) punktova, ovisno o broju učenika i broju ulaza. Na punktovima stoje osobe zadužene za prikupljanje izjava, provjeru osobnih iskaznica i davanje uputa.
Dio je to samo uputa za održavanje ovogodišnje Državne mature, koje je objavio Hrvatski zavod za javno zdravstvo.
A upravo te Upute nekim ravnateljima ovih dana zadaju značajne muke.
– U svaku školu na ispit dolazi više od sto učenika i to će biti red od tristotinjak metara i više, požalila se za Novi list ravnateljica Prve riječke hrvatske gimnazije Jane Sclaunich.
Njihova škola, naime, prostor dijeli s Gimnazijom Andrije Mohorovičića pa se zbog mjera razmaka, ističe ravnateljica, stvorio nedostatak prostora. Neki će učenici zato maturu morati pisati i u drugim školama, prenosi Novi list.
U školu će se ulaziti na više ulaza
Kako stoje zagrebačke škole, od kojih su neke nastradale i u potresu, pitali smo i ravnatelja Klasične gimnazije, Borisa Anića.
Klasična gimnazija, naime, prostor dijeli s XVI. gimnazijom, dok se u drugom dijelu zgrade nalaze II. i VII. gimnazija. No Anić smatra da neće biti problema s maturom.
– Imamo više ulaza u zgradu i neke koje do sad nismo koristili, ako će trebati, možemo iskoristiti za tu namjenu. Učenici zato ne bi trebali čekati u velikim redovima, kaže ravnatelj.
U manjim učionicama po svega nekoliko učenika
Napominje i kako imaju velike učionice pa će učenike uspjeti rasporediti tako da se drže razmaka.
– U manjim će učionicama biti svega nekoliko učenika, pojašnjava naš sugovornik.
Sretan je što škola, iako je pretrpjela značajna oštećenja u potresu, nije stradala toliko da predstavlja opasnost za učenike i nastavnike.
– Veliki da bi problem mogle imati škole koje su stradale u potresu, kao i one s malim učionicama, zaključuje Anić.
SUDJELUJTE U ANKTETI: