Upute za organizaciju mature nekim će školama teško pasti: ‘Snaći ćemo se’
Škole s malim učionicama, kao i one s jednim ulazom, mogle bi imati velike probleme. Jer, zbog uputa HZJZ-a ovogodišnja matura mora se održati na fizičkoj distanci. I dok su neki ravnatelji u velikim problemima zbg manjka prostora, drugi su sretni jer su se već uspjeli snaći.
Dolazak učenika na državnu maturu treba organizirati na način da se učenici ne grupiraju pri dolasku (izvan i unutar ustanove poželjan je fizički razmak od 2 metra).
Pred ulazom u ustanovu neophodno je organizirati jedan ili više natkrivenih (u slučaju kiše) punktova, ovisno o broju učenika i broju ulaza. Na punktovima stoje osobe zadužene za prikupljanje izjava, provjeru osobnih iskaznica i davanje uputa.
Dio je to samo uputa za održavanje ovogodišnje Državne mature, koje je objavio Hrvatski zavod za javno zdravstvo.
A upravo te Upute nekim ravnateljima ovih dana zadaju značajne muke.
– U svaku školu na ispit dolazi više od sto učenika i to će biti red od tristotinjak metara i više, požalila se za Novi list ravnateljica Prve riječke hrvatske gimnazije Jane Sclaunich.
Njihova škola, naime, prostor dijeli s Gimnazijom Andrije Mohorovičića pa se zbog mjera razmaka, ističe ravnateljica, stvorio nedostatak prostora. Neki će učenici zato maturu morati pisati i u drugim školama, prenosi Novi list.
U školu će se ulaziti na više ulaza
Kako stoje zagrebačke škole, od kojih su neke nastradale i u potresu, pitali smo i ravnatelja Klasične gimnazije, Borisa Anića.
Klasična gimnazija, naime, prostor dijeli s XVI. gimnazijom, dok se u drugom dijelu zgrade nalaze II. i VII. gimnazija. No Anić smatra da neće biti problema s maturom.
– Imamo više ulaza u zgradu i neke koje do sad nismo koristili, ako će trebati, možemo iskoristiti za tu namjenu. Učenici zato ne bi trebali čekati u velikim redovima, kaže ravnatelj.
U manjim učionicama po svega nekoliko učenika
Napominje i kako imaju velike učionice pa će učenike uspjeti rasporediti tako da se drže razmaka.
– U manjim će učionicama biti svega nekoliko učenika, pojašnjava naš sugovornik.
Sretan je što škola, iako je pretrpjela značajna oštećenja u potresu, nije stradala toliko da predstavlja opasnost za učenike i nastavnike.
– Veliki da bi problem mogle imati škole koje su stradale u potresu, kao i one s malim učionicama, zaključuje Anić.
SUDJELUJTE U ANKTETI: