Završeni su šesti regionalni Virtualni dani karijera i znanja u organizaciji vodećih portala za oglašavanje slobodnih radnih mjesta – MojPosao.net, Posao.ba i Infostud.com.
Sajam je posjetilo preko 250.000 tražitelja posla, što je 20% više nego prošle godine, odnosno 46% više posjetitelja iz Hrvatske. Posjetitelji su imali priliku aplicirati na više od 140 natječaja za slobodna radna mjesta unutar Republike Hrvatske.
Ove godine se na sajmu predstavilo 25 poslodavaca i 5 edukativnih ustanova koji su s posjetiteljima komunicirali i putem online chata. Održan je i virtualni okrugli stol na temu zapošljavanja generacije Y, te fizički dio sajma na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Na štandovima hrvatskih izlagača prikupljeno je gotovo 20.000 prijava na slobodna radna mjesta, dok su najposjećeniji štandovi tvrtki bili: Kaufland Hrvatska d.d., Zagrebačka banka d.d., Hrvatski Telekom d.d., FINA – Financijska agencija, Lidl Hrvatska d.o.o. k.d., i Prostoria d.o.o.
Tijekom rujna i listopada, portal MojPosao proveo je istraživanje na više od 300 ispitanika koje je dalo profil tražitelja posla – kako traže posao, što žele od radnog mjesta, kakve beneficije očekuju i koliko dugo bi se na jednom radnom mjestu zadržali.
Polovica ispitanika (50%) koji su pristupili istraživanju je visoke stručne spreme, dok ih 34% ima srednju stručnu spremu. U istraživanju je sudjelovalo 73% žena i 27% muškaraca.
Istraživanje je pokazalo da velika većina ispitanika (87%) posao traži na stranicama za oglašavanje radnih mjesta dok preko polovice ispitanika (54%) preko obitelji, prijatelja i poznanika. Od zaposlenja, najviše ispitanika (29%), očekuje financijsku sigurnost, dok ravnotežu poslovnog i privatnog priželjkuje petina ispitanika (19%).
Od radnog mjesta očekuju plaćenu edukaciju i naknadu za putne troškove
Mogućnost edukacije je za čak 83% ispitanika na radnom mjestu najvažnija, a slijede ju visina plaće (80%) i socijalna odgovornost poslodavca (79%). Kao najmanje važno ispitanici su ocijenili lokaciju tvrtke i financijske bonuse.
Što se tiče beneficija, čak 84% ispitanika bi željelo na radnome mjestu dobiti naknadu za putne troškove. Za 81% ispitanika najvažnija beneficija je edukacija, dok je za 56% ispitanika prioritet fleksibilno radno vrijeme. Ispitanicima su manje važna vikend druženja u organizaciji tvrtke, pokriveni troškovi kulturnih i sportskih događanja te automobil za privatnu upotrebu.
Najviše ispitanika, njih poslovica (50%) smatra da je idealno vrijeme ostanka na jednom radnom mjestu do pet godina, dok ih trećima (32%) smatra da na poslu treba ostati i više od pet godina.
Medijska podrška virtualnom sajmu karijera i znanja
Generalni medijski pokrovitelji: Jutarnji list, Otvoreni radio i poslovni tjednik Lider.
Medijski sajam podržali su: Glas Slavonije, Profitiraj.hr, Antena Zadar i Srednja.hr
Prijatelji sajma bili su: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, udruga eSTUDENT i portal EduCentar.