Pretraga

Algebra pokrenula novi studij digitalnog marketinga s inovativnom domenom

A- A+

Visoko učilište Algebra predstavilo je novi predidplomski i diplomski studij digitalnog marketinga koji je jedinstven za Hrvatsku, ali i naš dio Europe. Nakon sedam generacija studenata i trenutačno njih 450 upisanih, Algebra na nove studije želi upisati 70 novih studenata, a već bilježe prvih 16 prijava putem sustava Postani student.

Izdvojeni članak

Visoko učilište Algebra poziva srednjoškolce na besplatnu školu digitalnog marketinga

Iako na prvi pogled izgleda kao da je domena novog studija digitalni.marketing krivo napisana, ona funkcionira bez standardnih nastavaka .com ili .hr, a riječ je o takozvanoj top level domeni.

Na razvoju novih studijskih programa, osim tima Visokog učilišta Algebra, gotovo dvije godine su radili i brojni stručnjaci za digitalni marketing iz renomiranih hrvatskih tvrtki i marketinških agencija. Tako je već potpisano dvadeset sporazuma za suradnju s tvrtkama u kojima će studenti odrađivati obaveznu praksu tijekom šestog semestra.

Prate sva nova područja zapošljavanja

Društvena mreža Linkedin objavila je 25 najtraženijih zanimanja koja su se tražila u 2014. godini, a na studiju digitalnog marketinga bit će pokriveno čak njih jedanaest.

– Studijski program obuhvaća 30 kolegija i dva obvezna praktična projekta u suradnji s poslodavcima koji omogućuju praksu našim studentima. To uključuje i projekt koji je ujedno i završni rad. Spektar područja koja pokriva nastavni program obuhvaća znanja iz, ako to tako možemo nazvati, klasičnog, temeljnog marketinga, zatim digitalnih komunikacija, podatkovne znanosti (data science), digitalnog poslovanja, vođenja digitalnih projekata, ali i razvoja internetskih aplikacija ili primjerice statistike, rekao je o ovom programu Tomislav Krištof, voditelj preddiplomskog stručnog studija digitalnog marketinga.

Podršku novom studija dala je Ida Pandur iz agencije Grey Entourage koja je naglasila kako nije imala teorijska znanja kada je završila studij te da Algebra s ovim programom ulazi u korak s vremenom.

Kroz četiri semestra diplomskog studija studenti pohađaju 17 kolegija

– Pri dizajniranju nastavnog plana analizirane su sadašnje i buduće potrebe poslodavaca u Hrvatskoj i Europskoj uniji te postoji čitav niz radnih mjesta za koje su osposobljeni diplomanti specijalističkog diplomskog stručnog studija ‘Digitalni marketing’. Od specijalista za strateški digitalni marketing ili specijalista za analizu društvenih mreža ili pak specijalista za digitalno upravljanje brandom do specijalista za integraciju digitalnih podataka ili pak specijalista za vizualizaciju podataka, naglasio je dr. sc. Robert Kopal, prodekan za istraživanje i razvoj u Visokom učilištu Algebra te voditelj specijalističkog stručnog diplomskog studija “Digitalni marketing”.

Očekuje se da studenti tijekom studija ovladaju komunikacijom na
društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, LinkedIna, YouTubea. Na
visokoj razini znanja bit će spremni koristiti se analitičkim online
sustavima i sustavima za plasiranje oglasa na praktičnoj i ekspertnoj
razini, poput Google Analyticsa i Google AdWordsa. Nadalje, studenti će s
primjerenim intenzitetom proći kroz sve praktične procese poput razvoja
internetskih aplikacija, razvoja i organizacije multimedijskih i
tekstualnih sadržaja, vođenja digitalnih projekata i e-poslovanja.

“Vođeni podacima koje je baš nedavno objavila analitička tvrtka IDC, uistinu smo uvjereni da se marketinška struka iz temelja mijenja zahvaljujući upravo digitalnim tehnologijama – i da našim budućim studentima možemo pružiti prava znanja za ono što ih uskoro očekuje odluče li se za ovu karijeru. Primjerice, IDC kaže kako će već tijekom 2015. svaka treća organizacija koja se bavi marketingom digitalnim kanalima ‘ciljati’ cjelokupnu populaciju, neovisno o dobi, naglasio je Hrvoje Balen, predsjednik Upravnog vijeća Visokog učilišta Algebra.