Bivši zaposlenici otkrili razloge zbog kojih ne biste poželjeli raditi u Googleu
Google se nalazi na četvrtom mjestu među 500 najvećih korporacija u Americi, stoga nije čudno da veliki broj ljudi poželi radno mjesto u toj kompaniji. Često se piše o tome što sve dobivate i koje su prednosti rada u Googleu, no vrijeme je da otkrijete i drugu stranu medalje. Bivši službenici ove tvrtke, u većini anonimno, su naveli najnegativnije strane rada u poznatoj korporaciji.
Uz svako radno mjesto vežu se određene pozitivne, ali i negativne stvari. Iako mnogi sanjare o zaposlenju u Googleu jer se radi o četvrtoj najvećoj korpraciji u Americi, ta prilika krije i neke loše stvari. Stoga je portal Quora dao djelomičan uvid u razloge zbog kojih ova kompanija ne zadržava radnu snagu na duže staze.
Postavili su pitanje: ‘Što su najnegativnije strane rada u Googleu?’, na koje su bivši službenici te tvrtke odgovarali, većinom anonimno.
Karijera stagnira
– Kada sam napustio kompaniju, Google više nije bio mjesto koje omogućuje napredak u karijeri, napisao je jedan od bivših zaposlenika. Dodao je to da je nekada bilo lako napredovati ako ste radili na pravim projektima i na pravi način prezentirali svoj rad, što u Googleu više nije slučaj.
Percipira vas se kao samo jedan točkić
Prema mišljenju nekolicine, vrijednost većine zaposlenika svedena je na minimum. – Ako niste nevjerojatno talentiran inženjer koji je uspio stvoriti nešto novo, postoje velike šanse da ćete biti samo običan točkić u mehanizmu, jedan je od odgovora.
Svi misle da su najbolji
– Na nesreću, usprkos uvriježenom mišljenju, smatram da su inženjeri u korporaciji u načelu prosječni i veoma arogantni, mišljenje je bivšeg službenika. Također tvrdi da je u Googleu svatko uvjeren kako je bolji od kolege koji sjedi do njega, pogotovo muškarci.
Niz neuspjelih proizvoda
Wave, Google Video, Buzz, Knol ili Friend Connect, samo su neki od neuspjelih proizvoda koje je Google pokušao progurati na tržište. Po mišljenju nekolicine bivših zaposlenika, u kompaniji se ne pridaje dovoljno pažnje proizvodu niti vizualnom dizajnu. – Ako pogledate Googleove proizvode, vidjet ćete tone beskorisnih uređaja, nedostatak jednostavnosti i elegancije te pretjeranu usredotočenost na tehničku složenost, naveo je jedan ispitanik.
Šefovi ne motiviraju radnike
Mnogima se ne sviđa prosječan način razmišljanja šefova koji su potpuno posvećeni metrici, dok sve ostale faktore zanemaruju. – Zaziru od bilo kakvih promjena, ne znaju kako motivirati radnu snagu te se previše oslanjaju na samo ime Google kao i ugled da bi za to bili sposobni, smatra bivši službenik.
Nemate svoju privatnost
Prema riječima drugog ispitanika, u Googleu je uobičajeno da vidite tri ili četiri zaposlenika u jednoj kabini ili nekoliko menadžera koji dijele kancelariju. Zapravo rade na velikom prostoru s mjestima za objedovanje, igranje igrica, gledanje televizije, pa je vrlo teško naći mirno mjesto gdje možete uživati u svojoj privatnosti.
Nediscipliniranost
– U kancelarijama nije bilo discipline. Ljudi su ćaskali o običnim stvarima preko e-maila, često vrijeđajući jedni druge. Jednom sam poslao mail velikom timu i postavio im realno pitanje, predstavivši se kao kupac njihovog proizvoda. Odgovor je bio sarkastičan, požalio se nekadašnji radnik. Zaključio je da bi svaki radnik, primjerice, u kompaniji kao što je Amazon, odmah bio ukoren.