Britanski školarci uskoro bi mogli u svojim školama učiti o homoseksualnim brakovima. Naime ukoliko u britanskom parlamentu prođe novi zakon kojim se izjednačavaju važnosti heteroseksualnog i homoseksualnog braka, školarci koji između ostalog uče i o obitelji kao temeljnoj ljudskoj zajednici neće više učiti o važnosti braka isključivo između muškarca i žene, već o važnosti braka između dvije osobe, heteroseksualne ili homoseksualne.
Političko priznavanje jednake važnosti tradicionalnog braka utemeljenog u kršćanskom nauku i homoseksualnog braka prvi je korak prema donošenju univerzalnog zakona o dopuštanju službenog braka homoseksualnim osobama u Velikoj Britaniji. Na potencijalno donošenje ovakvog zakona reagirali su članovi kampanje protiv homoseksualnih brakova, koji su mišljenja kako izjednačavanje zajednice muškarca i žene s zajednicom muškarca i muškarca ili pak žene i žene znači zapravo stavljanje jednog školskog razreda na bojnu liniju političkih i društvenih rasprava, prenosi indianexpress.com.
– Ukoliko se ovakav zakon izglasa, škole neće imati izbora već će morati učiti djecu o istospolnom kao i heteroseksualnom braku i to ponekad djecu u najranijoj školskoj dobi. – zabrinut je konzervativac Peter Bone, član britanskog parlamenta. Bone se također pita što je s učiteljima koji će se protiviti ovakvom naučavanju, hoće li protiv njih biti provedene neke disciplinske mjere?
Koalicija za brak koju čine brojni biskupi, političari ali i odvjetnici skupila je zasad 36 000 potpisa protiv donošenja ovog zakona, a iz Koalicije ističu kako su prava homoseksualnih osoba previše istaknuta naspram prava kršćana kao i prava pripadnika drugih religija.
Unatoč tome ministrica žena i jednakosti spolova Lynne Featherstone odgovorila je Crkvi i Koaliciji za brak kako nije do Crkve da odlučuje o pitanjima ovakve prirode, već će se odlučiti na sjednici parlamenta – glasovanjem.
– Ovo nije borba gej prava i katoličkih nauka. Ovo je pitanje principa obitelji, društva kao i čovjekove individualne slobode – zaključila je Featherstone.