Jedni tvrde da je ljetna sezona izvan svih očekivanja, dok se drugi žale da je mogla biti i bolja. Bilo kako bilo, Hrvatska je zaradila vrlo otmjenu i besplatnu reklamu. Naime na Facebook stranici Europskog parlamenta, objavljena je fotografija hrvatskog otoka, te je u kratkom periodu skupila veliki broj lajkova i pozitivnih impresija i iskustava. ‘Ovo je samo jedan od preko 1200 hrvatskih otoka. Više fotografija i činjenica o najnovijoj članici Europske unije objavili smo na Pinterestu, stoji u opisu spomenute fotografije.
Europski parlament je počastio Hrvatsku jako dobrom i besplatnom reklamom. Naime oni su na svojoj Facebook stranici objavili fotografiju hrvatskog otoka, koja je do trenutka objave ove vijesti, skupila preko 2800 lajkova, 500 dijeljenja i mnoštvo komentara. ‘Ovo je samo jedan od preko 1200 hrvatskih otoka. Više fotografija i činjenica o najnovijoj članici Europske unije objavili smo na Pinterestu, stoji u opisu objavljene fotografije.
Posjetitelji koji su komentirali sliku, uglavnom se s romansom i sjetom prisjećaju svog boravka u Hrvatskoj. Jedan stariji Belgijanac s korisničkim imenom Hoste Raymond, dugo nije bio u Hrvatskoj, ali mu se nikada nije izbrisala iz sjećanja.
– Bio sam u Dubrovniku prije 45 godina na medenom mjesecu. Još uvijek je ostao jedan od najljepših gradova koje sam vidio u životu, komentira Raymond.
Kao i uvijek bilo je i nekih pogrdnih i negativnih očitovanja. Slovenac Marko Porenta komentirao je da postoje daleko bolja mjesta za odmor, da građani Hrvatske pate od kompleska superiornosti i smatraju da su uhvatili ‘Boga za jaja’, ali i da se u hrvatskim restoranima pljuje u hranu.