Crvena boja je jako moćna, stoga nije ni čudno da upravo žene u crvenoj odjeći najviše privlače muškarce. Znanstvenici su doznali kako zbog potonjeg pripadnice nježnijeg spola u vrijeme ovulacije najčešće odijevaju crvene ili ružičaste nijanse.
Mnoga istraživanja su pokazala kako djevojke i žene u crvenoj odjeći imaju iznimnu moć privlačenja muškaraca. No provjerite zbog čega je upravo ta boja tako utjecajna i zašto je snažnijem spolu privlačnija žena sa crvenim ružem ili u crvenoj haljini, piše Daily Mail.
Žene najčešće u crvenom u vrijeme ovulacije
Znanstvenici su brojnim studijama dokazali kako žene vrlo često odaju signale o tome kako se osjećaju upravo odabirom boje koju nose, a žarko crvena šalje poruku – ‘želim seks’. Također su doznali i to da crvene i ružičaste nijanse najčešće odijevaju žene u vrijeme ovulacije.
Iako stručnjaci nisu uspjeli u potpunosti doznati zašto su muškarci toliko ‘opsjednuti’ crvenom bojom na ženama, iznijeli su nekoliko hipoteza. Neki smatraju da to ima veze s crvenilom lica za vrijeme seksa, dok drugi tvrde kako se kod muškaraca aktivira ‘animalni’ dio mozga u kontaktu s čistom ‘animalnom silom’.
Muškarci troše više novca na spoj sa ženom u crvenom
– Tek nedavno psiholozi i znanstvenici u drugim disciplinama pomno su i sustavno počeli promatrati odnos između boja i ponašanja. Mnogo se zna o bojama iz fizike i fiziologije, ali vrlo malo o psihologiji boja, objašnjava Andrew Elliot, profesor psihologije na Sveučilištu u Rochesteru. Dodaje kako je fascinantno pronaći nešto tako sveprisutno, recimo poput određene boje, koje može imati utjecaj na naše ponašanje, a da toga nismo ni svjesni.
Provedenim istraživanjem internetske stranice za spojeve OkCupid znanstvenici su došli do rezultata koji pokazuju da žene koje nose crvenu odjeću na svojim profilnim fotografijama imaju veće šanse da će im netko poslati poruku na web stranici za upoznavanje partnera.
Na Sveučilištu u Rochesteru u New Yorku, također su otkrili kako će muškarci ženu smatrati atraktivnijom te ju pozvati na spoj ako ona nosi crveno, stoga su u tom slučaju spremni potrošiti i više novca za izlaska.