FOI-ju dodijeljen projekt vrijedan više od 3 milijuna kuna, vodi ga Blaženka Divjak
Fakultetu organizacije i informatike kao koordinatoru dodijeljen je novi međunarodni Erasmus+ projekt iLed za daljnji razvoj inovacija u razvoju učenja, vrijedan više od tri milijuna kuna. Voditeljica projekta je Blaženka Divjak, a radi se o najbolje ocijenjenom i jedinom dodijeljenom projektu u toj kategoriji i tom iznosu u Hrvatskoj.
Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu dodijeljen je novi međunarodni Erasmus+ projekt pod nazivom Innovating Learning Design in Higher Education (iLed) i vodstvom Blaženke Divjak. Provodit će se u sklopu Suradničkih partnerstva u visokom obrazovanju, s proračunom većim od tri milijuna kuna u trajanju od tri godine.
Inovativni alat za dizajn učenja
U sklopu projekta nastavit će se razvoj inovativnog koncepta i široko prihvaćenog alata za dizajn učenja Balanced Learning Design Planning, započet u sklopu ranijih projekata FOI-ja, a ponajprije Erasmus+ projekta Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education – RAPIDE. Alat je utemeljen na suvremenim istraživanjima, teorijama i praksama, polazi od ishoda učenja i načela usmjerenosti na studenta te primjene analitika učenja, a budući da je javno dostupan, već u pilot fazi koristi se u izradi više od 200 kolegija i tečajeva u više u 20 zemalja svijeta.
– Ovaj projekt pokazuje da FOI s partnerima radi iskorak u inovacijama koristeći interdisciplinarne pristupe u razvoju novih koncepata i alata konkurentnih na svjetskoj razini. Uključuje interdisciplinarna znanja i vještine partnera u području edukacijskih tehnologija i znanosti, matematike (analitike), informatike (dizajn i izrada alata) radi poticanja suvremenog načina učenja, istaknula je voditeljica projekta Blaženka Divjak.
Uključeni i brojni partneri
Uz poticanje daljnje primjene inovacija (koncepata te pripadajućih algoritama i alata) u dizajnu učenja, projektom će se, na međunarodnoj razini, potaknuti zajednička primjena dizajna učenja u virtualnim okruženjima, fleksibilnost u učenju, kao i unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju za primjenu digitalnih pedagogija kroz Massive Open Online Courses. Uz ključne naglaske na dizajnu učenja i analitikama učenja, projektom će se poduprijeti i razvoj i primjena mikrokvalifikacija i digitalnih certifikata, kao važnih inicijativa u području obrazovanja na razini Europske unije.
Uz FOI, u projekt je uključen i Medicinski fakultet sa Sveučilišta u Zagrebu, a sudjelovat će i istaknuti međunarodni partneri iz triju europskih država: Sveučilište J. W. Goethea iz Frankfurta, Sveučilište Oulu iz Finske te Otvoreno sveučilište iz Ujedinjenog Kraljevstva.