Hit oglas za posao: Živi u Hrvatskoj, radi s ljudima iz cijelog svijeta
Znamo da nisu česte situacije u kojima možeš razgovarati na njemačkom ili talijanskom i usavršiti svoje znanje, ali imamo dobru vijest. Ne moraš putovati u Italiju ili čekati da Netflix izbaci film na njemačkom. Međunarodna tvrtka za pružanje korisničke podrške Assist Digital ima rješenje za sve koji žele razgovarati s ljudima iz cijelog svijeta. Zapošljavaju agente korisničke podrške!
Assist Digital trenutno broji više od četiri tisuće zaposlenika diljem Europe, od kojih se tristotinjak nalazi u Zagrebu i Rijeci i već deset godina pružaju korisničku podršku za globalne brandove na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Otkrili su nam sve prednosti rada u međunarodnoj kompaniji.
Znanje stranih jezika iskoristi za razvoj karijere
– U Assist Digitalu svoje interese, hobije ili vještine mladi ljudi lako mogu pretvoriti u posao iz snova. U naše centre dnevno stigne nekoliko stotina upita na koje agenti korisničke podrške odgovaraju pozivima, e-mailom ili chatom i to na čak tri jezika. U Rijeci na talijanskom, a u Zagrebu na engleskom i njemačkom jeziku. To je super prilika za sve one koji govore strane jezike, a nemaju ih priliku svakodnevno koristiti. Osim što je svaki upit prilika da agenti korisničke podrške usavrše znanje stranog jezika, u Assist Digitalu nauče upravljati vremenom, organizirati svoje zadatke i surađivati. Pomažemo im da rastu, a oni nas obogaćuju svojim idejama i rezultatima, pojašnjava Marta Radan, HR menadžerica i članica uprave u tvrtki Assist Digital.
Zaposlenicima nude niz materijalnih i nematerijalnih benefita, prilike za suradnju i druženje, mogućnost stjecanja internacionalnog iskustva, fleksibilnost radnog mjesta i vremena i bonuse. Ipak, najponosniji su na to što su stvorili okvir u kojem zaposlenici mogu učiti i napredovati. Osim uvođenja zaposlenika u posao i buddy programa, prva tri tjedna svi agenti korisničke podrške prolaze kroz program treninga tijekom kojih se upoznaju sa zadacima. Razgovor na stranom jeziku može predstavljati izazov bez obzira na to koliko dobro netko govori jezik, zato učenje u Assist Digitalu nikada ne prestaje. Osiguravaju materijale za učenje jezika, radionice i individualne jezične treninge i kontinuirano prate i nagrađuju napredak.
Osim treninga i edukacija, važna im je i atmosfera u timu
Iako se često čini da agenti sa slušalicama na ušima isključivo razgovaraju s korisnicima, posao u korisničkoj podršci zapravo je pravi timski sport. Jedni prema drugima odnose jednako kao prema korisnicima. Spremno uskaču kad nekome zatreba pomoć i dijele iskustva i savjete. Često se dogodi da agenti dobiju sličan upit koji je njihov kolega uspješno riješio nekoliko dana ranije, pa jedni drugima rado pomažu. Oko zahtjevnih upita ponekad se okupi cijeli tim, a kažu da ih timski rad i različita mišljenja uvijek dovedu do boljih rješenja.
Pridruži se timu
Dodaju da uvijek imaju mjesta za marljive i motivirane ljude. Trenutno su u potrazi za agentima korisničke podrške na njemačkom i engleskom, a prijaviti se možete ovdje. Ako se ne pronalazite u nijednoj otvorenoj poziciji, pošaljite im svoj CV. Od super posla dijeli vas samo odluka i klik mišem.
Njihovu priču možete pratiti i na Facebooku i Instagramu.