Jordanka Nina Mufleh osmislila je kreativan životopis kojim je očarala šefove popularnog Airbnb-a, servisa za iznajmljivanje smještaja. Tjedan dana pripremala je prezentaciju u kojoj je analizirala globalno turističko tržište kako bi im skrenula pozornost na moguće preinake koje bi poboljšale poslovanje. Oduševljeni poslodavci pohvalili su je na Twitteru i obećali joj skori sastanak.
Nina je odlučila kreirati web stranicu nalik na onu koju ima Airbnb te napraviti analizu tržišta kako bi im ukazala na prednosti koje bi unijela ulaskom u firmu.
Predstavila svoju strategiju
Analizom tržišta Nina je došla do zaključka kako se tvrtka treba okrenuti zemljama Bliskoga Istoka prvenstveno zato što beduinska tradicija pozdravlja primanje stranaca u svoj dom. Također je naglasila kako se oko 90 milijuna korisnika interneta nalazi upravo na tom području, a i 40% populacije su mladi ljudi.
Savjetovala im je i na kojim se regionalnim eventima i samitima trebaju predstaviti te obrazložila zašto je baš ona idealan radnik za njih.
Šefovi reagirali na Twitteru
Izrazila je želju za radom u marketinškom sektoru te naglasila kako Airbnb vidi kao superbrend. Zadovoljila bi se i serviranjem kave iskusnijim zaposlenicima sve u svrhu stjecanja znanja i boravka u firmi koju cijeni.
Glavni direktor AirBnB-a, Brian Chesky, na Twitteru je pohvalio njezinu prijavu kao impresivnu, a njegov je kolega, Jonathan Mildenhall, najavio skorašnji sastanak s Ninom rekavši kako ga je zadivila svojom briljantnošću.