U jednoj od razvijenijih europskih država škole uklanjaju analogne satove jer tinejdžeri ne znaju pročitati vrijeme
Škole diljem Velike Britanije iz ispitnih prostorija uklanjaju analogne satove, potvrdili su tamošnji čelnici nastavničkog sindikata. Razlog je, vjerovali ili ne, taj što tinejdžeri na analognim satovima ne znaju čitati vrijeme.
Nastavnici diljem Velike Britanije sa zidova ispitnih prostorija uklanjaju analogne satove, a umjesto njih postavljaju digitalne, piše telegraph.co.uk. Učenici koji su pisali završne ispite (GCSE) požalili su se kako su za vrijeme ispita imali problema s čitanjem vremena s analognog sata. Malcolm Trobe, zamjenik glavnog tajnika Asocijacije škola i voditelja fakulteta kaže kako su mladi jednostavno naviknuti na digitalne uređaje.
– Naviknuti su na digitalnu reprezentaciju vremena koju vide na svojim mobitelima i kompjuterima. Gotovo sve što posjeduju je digitalno tako da su samo i izloženi takvom prikazu vremena posvuda, kaže za telegraph.co.uk Trobe.
Dodaje ovaj bivši ravnatelj, nastavnici žele da učenici budu što opušteniji tijekom ispita, a tradicionalni satovi u prostorijama mogu biti uzrok bespotrebnog stresa.
– Škole će poduzeti sve kako bi se djeca osjećala što opuštenije. Zapravo, velika je prednost korištenja digitalnih satova u ispitnim prostorijama jer teže mogu pogriješiti u čitanju vremena kada rade u suprotnosti s njim, pojašnjava Trobe.
Iako se od učenika koji ulaze u sekundarno obrazovanje očekuje da znaju čitati vrijeme s analognog sata, da to nije tako potvrđuju i britanski nastavnici. Stephanie Keenan iz londonske škole Ruislip High School kazala je za telegraph.co.uk kako su i oni u školi postavili digitalne satove, nakon što su uvidjeli da mnogi učenici devetih, desetih i jedanaestih razreda ne znaju s njih čitati vrijeme.
https://twitter.com/MrsKeenan100/status/973684714287648768?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.telegraph.co.uk%2Feducation%2F2018%2F04%2F24%2Fschools-removing-analogue-clocks-exam-halls-teenagers-unable%2F
Inače i ranije ove godine britanski pedijatri izrazili su zabrinutost činjenicom da sve veći broj djece ima problema s ispravnim držanjem olovke, za što krive pretjeranu uporabu novih tehnologija.
– Kako biste bili u mogućnosti uhvatiti olovku i pomicati ju, trebate imati dobru kontrolu mišića u prstima. Djeci treba pružiti priliku da razviju te vještine. Lakše je djetetu dati u ruke iPad, nego ga potaknuti na igru koja će potaknuti izgradnju mišića, kao što je slaganje kockica, rezanje i lijepljenje ili povlačenje igračaka i užadi. Zbog toga ne razvijaju fundamentalne vještine koje su im potrebne za dohvaćanje i držanje olovke, riječi su pedijatrice Sally Payne.