Pravi muškarci prljave čarape bacaju u smeće. Pravi muškarci mlijeko sipaju direktno u kutiju s pahuljicama. U ovom moru nesposobnosti, oni ipak ne kupuju žene.
Ovo su poruke kampanje Demi and Ashton Foundationa (DNA) pokenute prošle godine. Iako je pukla ljubav između dvaju golupčića, plemenita namjera još uvijek postoji. Više od 12 milijuna ljudi diljem svijeta su robovi. Dva milijuna su djeca, kupljena i prodana u svjetsko seksualno roblje. Zbog ovih zastrašujućih podataka, fondacija je angažirala mnoge poznate glumce, pjevače i voditelje kako bi javnost osvjestila o velikom problemu robovlasničkih odnosa u suvremenom svijetu. Djeca koja su primorana pružati seksualne usluge, svojim svodnicima donesu zaradu između 150-200 tisuća dolara. Nije rijetkost da roditelji u siromašnim zemljama svoju djecu dobrovoljno prodaju za svotu od oko 100 dolara samo kako bi preživjeli.
Pogledate li pak reklame fondacije DNA, ne znate je li riječ o nekoj šali ili ozbiljnoj temi. Muškarci koji se briju motornim pilama, otvaraju pivu daljinskim upravljačem ili igraju košarku unatoč slomljenoj nozi – ne kupuju žene. Možda je ova problematika toliko teška za predočiti da su joj ljudi pokušali pristupiti na šaljiv način pod motom “smijem se da ne plačem” ili je jednostavno promašena cijela poanta i već ionako delikatna i ozbiljna situacija, pogoršana. Pogledajte reklame pa procijenite sami.