Pretraga

Kako učiniti matematiku zanimljivom? ‘Najveća zadaća je na nastavnicima’

A- A+

Matematika je primjenjiva i zanimljiva, ali na nastavnicima je da ju takvom prikažu. To smatra gošća naše konferencije Žene u STEM-u, Mia Tadić. Mia je podatkovna inženjerka kojoj matematički način razmišljanja svakodnevno koristi na poslu, a objasnila nam je kako se učenje matematike može učiniti zabavnijim.

@srednja_hr Kako nastava iz matematike može biti zanimljivija? Svoje prijedloge dala je data inženjerka Mia Tadić iz tvrtke Syntio na konferenciji Žene u STEM-u! Cijelo gostovanje pogledajte preko linka u opisu profila! 👆 #stem #ženeuSTEMu #hrvatska #matematika #kemija #fizika #informatika #data #syntio #srednjahr #justsrednjathings #skola #faks #fyp #fypcroatia ♬ Aesthetic – Tollan Kim

Učenje matematike, kao i drugih školskih predmeta, može biti suhoparno i apstraktno. Može biti i zanimljivo, jer njome otkrivamo cijeli jedan novi svijet, a svako rješenje do kojeg dođemo može biti nagrada za sebe. Ako ste nadareni za matematiku vjerojatno biste se složili s ovom posljednjom izjavom, ali talent nije jedino o čemu to ovisi.

Nastava matematike može biti zanimljiva, ali najveća zadaća je na nastavnicima, objasnila nam je Mia. Mia Tadić je magistra računarstva i matematike (PMF Zagreb), a ugostili smo je na konferenciji Žene u STEM-u. Uz nju, s nama je razgovarala i Ivona Lipovac, magistra inženjerka računarstva (FER). Obje gošće su trenutno zaposlene kao podatkovne inženjerke u tvrtki Syntio.

Syntio je tvrtka koja se bavi podatkovnim inženjeringom. Specijalizirani su za izradu podatkovne infrastrukture koja omogućuje podatkovne integracije i analitiku u stvarnom vremenu. Posluju od 2017. godine kada je otvoren njihov prvi zagrebački ured. Od onda su otvorili urede i u Kopenhagenu i Seattleu, a partneri su im neke od najvećih IT kompanija na svijetu, poput Googlea, Microsofta i Amazona.

Izdvojeni članak
žene u stem-u

[VIDEO] Podatkovne inženjerke o tome kako je biti žena u većinski muškoj struci: ‘Cura je sve više’

Kako motivirati učenike za matematiku?

Zabavno predavanje je važno, ali nije jedino što nastavnici matematike mogu činiti. Najvažniji zadatak nastavnika, smatra naša gošća, jest uočiti učenike koji su zainteresirani i nadareni te im dati povratnu informaciju o njihovom uspjehu.

– Motivirati učenike se može i zanimljivijim nastavnim sadržajem. Kad je riječ o kemiji, dajte malo pokusa, da se malo pokaže i primjena. Kad se radi matematika, nastavnik može reći učenicima da dizajniraju most koji se neće srušiti, a tu se integriraju matematičke i fizičke formule, navela je Mia.

Cijeli razgovor s Mijom i Ivonom pogledajte na našem YouTube kanalu.


Projekt Žene u STEM-u organizira portal srednja.hr. Partneri projekta u Syntio, KONČAR, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija (FERIT), Huawei i Predstavništvo Europske komisije u Republici Hrvatskoj. Više o projektu možete pročitati ovdje. U sklopu projekta organizirali smo video konferenciju koju možete pogledati na našem YouTube kanalu.