Pretraga

Kontroverzni psiholog: Ženama nije u prirodi da se bave znanošću

A- A+

Pokušaji da se što više djevojčica ohrabri da se bave

znanošću totalno negiraju ljudsku biologiju i

prirodu, tvrdi jedan kontroverzni akademik. Dr.

Gijsbert Stoet također tvrdi kako bi se trebalo

odustati od ideje više ženskih znanstvenica i

inženjera.

Škole bi trebale prestati truditi se zatvoriti

obrazovne spolne raskorake zbog urođenih razlika

između spolova koje znače da će oni uvijek biti

provučeni određenim predmetima i karijerama, tvrdi

kontroverzni psiholog sa Sveučilišta Glasgow.

Izdvojeni članak

Spolna struktura: Provjerite na kojim fakultetima dominiraju žene, a na kojim muškarci

Ne vjeruje da ćemo jednog dana imati više znanstvenica i inženjerki

Dr. Gijsbert Stoet tako tvrdi da bi se vjerojatno

trebalo odustati od ideje da će jednog dana biti više

ženskih inženjera ili primjerice muških medicinskih

sestara.

Njegove primjedbe koje su stigle kao pljuska brojnim

kampanjama koje se trude srušiti ove spolne razlike u

obrazovanju podigle su znatnu prašinu. Institut of

Physics napao je njegove hipoteze i prozvao ih

smiješnima, a rekli su i kako ista osporava značenje

socijalnog utjecaja i odgoja ženske djece.

Stoet, pak, kaže kako je ‘zaista teško’ djevojke

privući predmetima poput računanja.

– Je li nam zaista bitno to što je tek pet posto

programera ženskog spola? Mene nije briga tko

programira moje računalo, bogato i demokratsko

društvo može dozvoliti ljudima da rade što žele. Što je bolje, imati 50 posto ženskih inženjera koje baš i

ne vole svoj posao ili tri posto inženjerki koje

zaista vole to čime se bave, zapitao se Stoet.

Izdvojeni članak

U kojoj dobi najviše zarađuju žene, a u kojoj muškarci

Ne treba zanemariti utjecaj društva i odgoja

Clare Thomson iz gore spomenutog Instituta nikako se

ne slaže s tvrdnjama kontroverznog psihologa, piše

Mail Online.

– Reći kako bismo trebali odustati od izravnavanja

spolnih razlika samo zato jer je takva situacija je

smiješno. Ta tvrdnja također osporava utjecaje

društva i odgoja za koje znamo da su nevjerojatno

snažni. Mladi ljudi donose odluke bazirajući ih na

informacijama koj dobivaju i savjetima koje

prihvaćaju, rekla je Thomson.