Pokušaji da se što više djevojčica ohrabri da se bave
znanošću totalno negiraju ljudsku biologiju i
prirodu, tvrdi jedan kontroverzni akademik. Dr.
Gijsbert Stoet također tvrdi kako bi se trebalo
odustati od ideje više ženskih znanstvenica i
inženjera.
Škole bi trebale prestati truditi se zatvoriti
obrazovne spolne raskorake zbog urođenih razlika
između spolova koje znače da će oni uvijek biti
provučeni određenim predmetima i karijerama, tvrdi
kontroverzni psiholog sa Sveučilišta Glasgow.
Ne vjeruje da ćemo jednog dana imati više znanstvenica i inženjerki
Dr. Gijsbert Stoet tako tvrdi da bi se vjerojatno
trebalo odustati od ideje da će jednog dana biti više
ženskih inženjera ili primjerice muških medicinskih
sestara.
Njegove primjedbe koje su stigle kao pljuska brojnim
kampanjama koje se trude srušiti ove spolne razlike u
obrazovanju podigle su znatnu prašinu. Institut of
Physics napao je njegove hipoteze i prozvao ih
smiješnima, a rekli su i kako ista osporava značenje
socijalnog utjecaja i odgoja ženske djece.
Stoet, pak, kaže kako je ‘zaista teško’ djevojke
privući predmetima poput računanja.
– Je li nam zaista bitno to što je tek pet posto
programera ženskog spola? Mene nije briga tko
programira moje računalo, bogato i demokratsko
društvo može dozvoliti ljudima da rade što žele. Što je bolje, imati 50 posto ženskih inženjera koje baš i
ne vole svoj posao ili tri posto inženjerki koje
zaista vole to čime se bave, zapitao se Stoet.
Ne treba zanemariti utjecaj društva i odgoja
Clare Thomson iz gore spomenutog Instituta nikako se
ne slaže s tvrdnjama kontroverznog psihologa, piše
– Reći kako bismo trebali odustati od izravnavanja
spolnih razlika samo zato jer je takva situacija je
smiješno. Ta tvrdnja također osporava utjecaje
društva i odgoja za koje znamo da su nevjerojatno
snažni. Mladi ljudi donose odluke bazirajući ih na
informacijama koj dobivaju i savjetima koje
prihvaćaju, rekla je Thomson.