U kino dvorani Studentskog Centra u Zagrebu od 5.- 7. svibnja održat će se zanimljiva konferencija LEAP Summit, čiji su glavni fokus teme povezane s inovacijama i poduzetništvom. Na konferenciji će govoriti svjetski poznati predavači iz multinacionalnih kompanija, a organizatori pozivaju sve zainteresirane da sudjeluju u događaju i pritom nauče nešto novo.
Learn, Engage, Act & Progress najveći je međunarodni događaj za mlade u Hrvatskoj, tvrde organizatori. Summit je baziran na inspirativnim predavanjima, radionicama, panel diskusijama i bogatom neformalnom programu, a vrijednost konferencije prepoznata je od strane visokih institucija te je pod pokroviteljstvom Predsjednice RH i Sveučilišta u Zagrebu dok je generalni partner Summita IBM, poznata tehnološka kompanija.
Predavači iz Google-a, IBM-a i Walt Disney-ja
Po prvi se puta ova konferencija održava u Hrvatskoj, a glavni fokus konferencije su teme povezane s inovacijama, poduzetništvom, IT-om, razvojem karijere i kreativnošću.
– Snažan networking ostvarit će oko tisuću studenata, poduzetnika, profesionalaca iz cijelog svijeta i 36 internacionalnih stručnjaka iz poznatih multinacionalnih kompanija, rekla nam je Tea Biljak iz marketinga LEAP-a.
Tako će na Summitu govoriti svjetski poznati predavači iz multinacionalnih kompanija kao što su IBM, Google, Disney, Deutsche Telekom, kao i poduzetnici i investitori iz Njemačke, Izraela, Škotske, Velike Britanije i ostalih krajeva svijeta.
– Među predavačima su i Theo Priestley, tehnološki evanđelist i futurist, Nikola Jellačić iz Googlea, Andrew Grill iz IBM-a, Seema Aggarwal, zadužena za digitalni marketing u Walt Disneyu, Liat Aaronson – jedna od vodećih osoba izraelske startup scene. Svoje dolaske potvrdili su i brojni hrvatski poduzetnici poput Damira Zeca, poslovnog direktora IBM-a Hrvatska, Igora Mladinovića – kreativnog direktora Imago agencije, poznatog poduzetnika i investitora Saše Cvetojevića, Davora Tremca – generalnog menadžera Ubera Hrvatska i mnogih drugih, kaže Biljak.
Dodaje i kako su i neke od tema kojima će se predavači baviti eksponencijalne tehnologije, Big Data, Social Media tricks, novi poslovni modeli u digitalnoj ekonomiji, ali i konstanta kreativnosti u marketingu.
Sudionici će potencijalnim poslodavcima moći ostaviti svoj CV
Zainteresirane osobe mogu se prijaviti za sudjelovanje na LEAP Summit jednostavnom registracijom na stranici Leapsummit.com – kupnjom ulaznice po cijeni od 225 kuna koja vrijedi za sva tri dana konferencije.
S obzirom na to da se događaj ovog tipa po prvi put organizira u RH, LEAP Summit otvoren je za širu javnost te za sudjelovanje nisu potrebna motivacijska pisma i životopisi, a svi posjetitelji dobivaju vrijedan Certifikat o sudjelovanju.
Osim toga, sudionici će imati prilike ostvariti direktan kontakt s potencijalnim poslodavcima u velikim kompanijama.
– U sklopu Summita bit će organiziran i speed dating na kojem će sudionici moći ostvariti direktan kontakt s potencijalnim poslodavcima te će saznati kako postati praktikant u nekim od vodećih kompanija kao što su IBM, Metro, HEP, Microsoft, Imago i mnogi drugi. Zainteresirani sudionici moći će na samom događaju potencijalnim poslodavcima ostaviti svoj CV, objasnila je Biljak.
– U sklopu Summita bit će organiziran i speed dating na kojem će sudionici moći ostvariti direktan kontakt s potencijalnim poslodavcima te će saznati kako postati praktikant u nekim od vodećih kompanija kao što su IBM, Metro, HEP, Microsoft, Imago i mnogi drugi. Zainteresirani sudionici moći će na samom događaju potencijalnim poslodavcima ostaviti svoj CV, naglasila je Biljak.