Pretraga

Ljude koji rade ove stvari u šopingu prodavači ne mogu smisliti

A- A+

Prodavačima u trgovinama posao je da budu smireni i ljubazni, no to ne znači da iznutra šize kada kupci rade neke iritantne stvari. Navike koje imaju mnogi posjetitelji trgovina izluđuju zaposlenike, pa pročitajte o kojim se navikama radi.

Vjerojatno niste ni svjesni koliko neke stvari koje radite u trgovinama izluđuju zaposlenike iste. Iako je njihova zadaća da budu uslužni, ljubazni i smireni, nije lako svakodnevno se boriti s neobzirnim posjetiteljima trgovine. Business Insider donosi nekoliko bezobraznih navika kojima kupci izluđuju prodavače, a ako činite nešto od toga, oni vas vjerojatno smatraju jako iritantnima.

Izdvojeni članak

Uskoro dolaze Facebook kamere koje će pratiti vaš šoping

Slušalice na ušima i pričanje na mobitel 

Prodavači mrze kad ušetate u trgovinu sa slušalicama na ušima- oni vas pristojno pozdrave, a vi samo prođete pokraj njih. Pričanje na mobitel kada vas uslužuju također je vrlo nepristojno. Mrze i kada ih prekidate dok pomažu drugim kupcma ili kada vraćate proizvode kako biste ipak uštedili nešto novaca. Također, jako je iritantno kada sa sobom u garderobu ponesete što više stvari je moguće, a ni jedenje u unutrašnjosti trgovine nije baš primjereno, sudeći prema riječima zaposlenika trgovina.

Nošenje hrpe odjeće u garderobu

Kupci često naprave scenu u trgovini, znajući da će na taj način najvjerojatnije dobiti ono što žele. Na taj način zaposlenike trgovine stavljaju u vrlo neugodan položaj, što nitko ne voli. Kada ulaze u garderobu, često ne poštuju limit na odjeću koju smiju ponijeti unutra. Tako je jedna zaposlenica svjedočila kako je jedan kupac u garderobu odnio 43 komada odjeće, te na kraju kupio samo majcu s rasprodaje.

Izdvojeni članak

Žensko u šopingu

Jedenje u trgovini

Jedenje u trgovini je zabranjeno, no mnogi kupci to pravilo ignoriraju, te u prostor ulaze jedući sendvič i ostavljajući smeće, ili ga predaju zaposlenicima da ga bace u koš. Takvo je ponašanje nedopustivo. Iznimno iritantno je i kad posjetitelji trgovine uzmu komad odjece s vješalice, a onda ga ne vrate na mjesto, već ga ostave na drugom kraju trgovine jer su lijeni prošetati tamo gdje su ga pokupili. Takve stvari otežavaju posao zaposlenicima koji samo nastoje pomoći vam da pronađete ono što tražite. Ignoriranje njihovog pozdrava ili pomoći, nošenje slušalica i razgovaranje na mobitel dok vas oni uslužuju dokaz je nepristojnosti i nepoštovanja, jer ipak su oni tu zbog vas.