Pretraga

Najveću CARNetovu konferenciju o školama budućnosti pratilo preko 980 sudionika

A- A+

Više 980 sudionika pratilo je najveću do sada CARNetovu konferenciju održanu od 9. do 11. studenog u Rovinju. Bogat program bio je dostupan i putem video prijenosa, a sastojao se od dva povezana predavanja, dva panela 30 radionica, 48 aktivnih izlaganja, 22 prezentacije radova i 14 prezentacija sponzora. Posebne cjeline programa činili su program za sudionike projekta e-Škole.

Glavni program CARNetove korisničke konferencije – CUC 2016
‘Programirajmo svoju budućnost’ bio je podijeljen u pet tematskih cjelina: Interaktivno učenje i razigrana nastava, Otvoreno obrazovanje, Razvoj digitalno zrelih škola, Digitalna kultura i Utjecaj tehnologije na obrazovanje budućnosti.

Izdvojeni članak

ICT Supergirls: One su živi dokaz da djevojka može uspjeti u ‘muškom svijetu’

Zanimljiva predavanja oo ženama u IKT-u i STEM edukaciji

Predavači na konferenciji bili su ugledni stručnjaci u području informacijsko komunikacijskih tehnologija, od kojih neki i svjetski poznati, poput Bradleyja Tippa iz Microsoftovog World Wide Education Industry Groupe.
Drugo pozvano predavanje uglednog hrvatskog astronoma i edukatora iz Višnjana u Istri, gospodina Korada Korlevića, na temu: ‘STEM edukacija, koliko rano?’, bavilo se trendovima u razvoju ključnih tehnologija koje će obilježiti 21. stoljeće, te nedoumicama: ‘Koliko rano započeti ?’ i ‘Koji model koristiti?’ u nastavi STEM predmeta.

Budući da se procjenjuje da od 7 milijuna zaposlenih u ICT sektoru 30 posto čine žene, a ako pogledamo u užim okvirima, od imenovanih CARNet sistem inženjera u ustanovama članicama CARNeta, postotak žena iznosi manje od 10 posto, panel ‘Žene u IKT-u kroz iskustvo i primjer’ se bavio upravo pitanjem i razlozima slabijeg angažmana žena u IKT-u.

Drugi panel, u okviru zatvaranja konferencije, raspravljao je temu ‘Programirajmo svoju budućnost – kako će izgledati učenici, nastavnici, škola i učenje u budućnosti?’. Zanimljivi panelisti dali su svoju viziju obrazovanja budućnosti i uloge učenika i nastavnika u njoj.

Izdvojeni članak

JOBSTEM: U Hrvatskoj su djevojčice uspješnije od dječaka u STEM-predmetima

Rasprave i radionice o uvođenju IKT-a u obrazovni sustav

Ova CARNetova korisnička konferencija – CUC sastavni je dio nacionalnog projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”, koji sufinancira Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.

Ključni izazov hrvatskog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovnog sustava, iz perspektive primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije, jest iskoristiti potencijal IKT-a u obrazovnom sustavu, kroz sustavan pristup uvođenju IKT-a u obrazovne i poslovne procese škola, te iznjedriti preporuke strategije razvoja digitalne zrelosti škola.

Na konferenciji se stoga diskutiralo o sustavnom pristupu uvođenju IKT-a u obrazovni sustav uspostavom sustava razvoja digitalno zrelih škola kroz pilotiranje i evaluaciju primjene IKT-a u nastavnim i poslovnim procesima u 10 posto škola u Republici Hrvatskoj. Brojne radionice bile su posvećene nastavnicima STEM predmeta i ravnateljima osnovnih i srednjih škola uključenima u projekt, a bavile su se primjerima dobre prakse, strateškim planiranjem, zajednicom praktičara, digitalnim kompetencijama i znanstvenim istraživanjima u okviru projekta e-Škole.

Izdvojeni članak

820 sudionika na najvećoj CARNetovoj konferenciji do sada!

U sklopu konferencije održano natjecanje ‘Pravi kaLibar za znanje’

Ove godine održano je u sklopu konferencije natjecanje pod nazivom ‘Pravi kaLibar za znanje’. U natjecanju su sudjelovali nastavnici iz osnovnih i srednjih škola Republike Hrvatske koji su izradom digitalnih nastavnih materijala u CARNetovom alatu Libar na temu ‘Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije’ potaknuli izvrsnost u izradi digitalnih nastavnih materijala.

Prvo mjesto na natjecanju osvojila je Branka Pastuović iz Osnovne škola Brodarica, digitalnim nastavnim materijalom pod nazivom “Dani otvorenog uma – DOS za učenike RN” a kao nagradu organizatori natjecanja su joj poklonili prijenosno računalo.

Međunarodni Programski odbor za najbolji rad konferencije odabrao je rad ‘Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?’ autorice Sanje Loparić iz Tehničke škole Čakovec, a kao nagrada joj je uručen STEMI hexapod robot.

Veliku maturu, nagradu za najredovitijeg sudionika cijele konferencije, za koju su konkurirali svi koji su bili na 75 posto i više predavanja konferencije osvojio je Marko Vucelja sa Šumarskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a osvojio je Iskon.Smarthome – inovativni sustav za upravljanje domom na daljinu.

Pohvalu nastavničkog vijeća za uredno ispunjavanje konferencijske ankete i prisutnost na predavanjima osvojila je Paola Gović iz OŠ Jurja Šižgorića u Šibeniku, a na natjecanju za sistem inženjere prisutne na konferenciji pobijedio Marko Meštrović, sistem inženjer na Veleučilištu u Kninu.