Napokon otkriveno: Ne biste nikad pogodili koji su postovi najgledaniji na Facebooku
Facebook je mjesto na kojem se dijeli sve i svašta, pa tako i puno upitnih informacija, koje se često pokažu potpuno netočnima. S druge strane, na Facebooku su svi. Zbog toga, često ih se smatra odgovornima za zastupanje pojedinih političkih opcija. Ali, iz Facebooka poručuju da to ipak nije tako.
Kao mjernu jedinicu u odlučivanju najpopularnijih objava na Facebooku, odlučili su uzeti u obzir samo broj pregleda, ne i broj lajkova, komentara ili dijeljenja. Po tom kriteriju, najpopularnija objava na Facebooku je bila jedna od onih slika na kojima prve tri riječi koje prepoznate su vaša stvarnost, piše BBC.
U top 20 najgledanijih objava, na četvrtom mjestu se tako našao tako i status ‘Please settle this debate, does sugar go in spaghetti?’, koji je imao 58.6 milijuna pregleda i 3.8 milijuna komentara, u kojima su ljudi davali svoje mišljenje o tome ide li šećer u špagete ili ne.
Zanimljivo je i da su se u top listi pronašle dvije objave samo jedne Facebook stranice – ‘The typical mom’, i to su u pitanju bila dva statusa: ‘Date yourself by naming one concert you have attended’ i ‘what happens in your head when you add 28 plus 47?’.
Upravo po tome, u Facebooku su zaključili da su najgledanije objave one ‘niže kvalitete’. Tako su se ogradili i od tvrdnji da je većina objava političke tematike, i to na desnom spektru – tvrde da je u pitanju tek 6% objava.