Nema više stajanja u redovima: Autobusni kolodvor u Zagrebu uveo aplikaciju za kupnju karata
Zagrebački Autobusni kolodvor uveo je mobilnu aplikaciju Obeo preko koje možete kupovati autobusne karte svih prijevoznika. Možete i rezervirati povratnu kartu, a za kupnju vam nije potrebna registracija. Ako ne znate gdje trebate čekati svoj autobus, aplikacija će vas odvesti do najbliže autobusne stanice. A ako ste kupili kartu, ali ste spriječeni i ne možete otići na put, imate mogućnost dijeljenja karte u samoj aplikaciji ili ju možete poslati drugoj osobi u PDF formatu na WhatsApp, Viber ili neke druge aplikacije.
Autobusni kolodvor u Zagrebu konačno je ušao u 21. stoljeće i uveo svoju aplikaciju za kupnju i rezervaciju karata svih autobusnih prijevoznika – Obeo. Tako više nećete morati čekati u redovima kako biste kupili kartu, već samo instalirate aplikaciju i izaberete opciju, odnosno prijevoznika i rutu koja vam najviše odgovara.
– Naša aplikacija nudi kupnju voznih karata za polaske svih prijevoznika dok druge aplikacije nude samo svoje polaske. Obeo je aplikacija u kojoj možete napraviti rezervaciju na povratnu kartu ako ste voznu kartu kupili u aplikaciji ili ju učitali u aplikaciju. Učitati možete karte kupljene na internet stranici www.akz.hr, blagajni ili samoposlužnim blagajnama u prostoru autobusnog kolodvora u Zagrebu, stoji na stranicama Autobusnog kolodvora u Zagrebu.
Ako ne možete ići na put, svoju kartu možete proslijediti unutar same aplikacije ili u PDF-u
Uz to, aplikacija nudi i neke dodatne mogućnosti poput dijeljenja karte u samoj aplikaciji ako ste spriječeni ići na put, a možete ju poslati i nekoj drugoj osobi u PDF formatu na WhatsApp, Viber ili preko neke druge aplikacije. Ako uključite lokaciju, aplikacija će vas odvesti i do najbliže autobusne stanice.
Za kupnju karte ne morate se registrirati, ali registracijom vam je kupnja jednostavnija, odnosno imate pristup naprednim značajkama aplikacije i ne morate unositi podatke za kupnju svakog puta.
– Skener u aplikaciji omogućava učitavanje vozne karte kupljene na blagajni ili samoposlužnim blagajnama ili www.akz.hr. Namjena mu je da korisniku omogući kupovinu rezervacije na povratnoj karti bez odlaska u na kolodvor ili agenciju za prodaju karata. Isto tako vas štiti od gubitka karte ili da ista izblijedi u vremenskom roku važenja povratne karte koja može biti do 180 dana, navode iz AKZ.
U cijenu karte nije uključena cijena prtljage
Kupac karte ne mora biti i putnik, što znači da jedan kupac može kupiti najviše četiri vozne karte na pojedinom polasku, ali kod pojedinih prijevoznika potrebno je unijeti ime i prezime putnika.
– Voznu kartu možete vratiti u roku od 30 minuta prije polaska odabirom karte koju želite vratiti i klikom na gumb vrati. Aplikacija šalje automatiziranu poruku službi za korisnike koja vrši povrat na karticu kojom je karta kupljena. Ako želite promijeniti datum povratka na povratnoj karti, to možete napraviti tako da kupite novu rezervaciju za povratak uz brisanje prethodne rezervacije. Na povratnoj karti može biti samo jedna aktivna rezervacija, objašnjavaju iz AKZ.
Valja napomenuti kako u cijenu karte nije uračunata cijena prtljage koju planirate nositi sa sobom. Više informacija o samoj aplikaciji možete pogledati ovdje, a aplikaciju možete preuzeti na Google Play Storeu i App Storeu.