Grupa znanstvenika odvažila se na empirijsko istraživanje kako bi otkrili što zapravo znači biti ‘cool’. Složili su se da je to više osjećaj, nego definicija, ali su ipak determinirali parametre koji dokazuju nečiji ‘coolness’.
Dosad se nije znalo kako to da se netko smatra ‘cool’ osobom, a netko drugi ne. Nije poznato zašto je određenim osobama pripisana ta osobina, i ako je, koje su kvalitete koje tu osobu kvalificiraju kao ‘cool’. Znanstvenici sa Rochester Medical Centra u New Yorku stoga su odlučili napraviti empirijsko istraživanje, kako bi determinirali što određuje ‘coolness’ kod ljudi, piše latimes.
Istraživači su zamolili 508 ljudi starih od 15 do 56 godina da nabroje pridjeve koje bi oni povezali sa pojmom ‘cool’. Ispitanici su većinom spominjali riječi poput ‘samopouzdan’, ‘popularan’ i ‘miran’. Iako su znanstvenici shvatili kako ‘coolness’ nije tako lako definirati, svi ljudi ga prepoznaju onda kada ga vide.
‘Cool osoba’ tako može biti atraktivna, samopouzdana i uspješna, ali i ona koja zrači nečime što govori da je nije briga za tuđa mišljenja. Ipak, zaključuju znanstvenici iz istraživanja, postoje određene osobine koje krase ‘cool osobe’.
Društvena prihvaćenost
U svakoj grupi postoje ljudi koji su općenito dobro prihvaćeni od drugih članova grupe, i privlače ostale prema sebi. Zbog svoje zabavnosti, dobrog izgleda ili samopouzdanja zrače posebnom energijom, zbog koje ostaju popularni i bivaju proglašeni ‘cool’ ljudima. Zato što drugi uživaju u njihovoj blizini, ostaju etiketirani kao takvi.
Buntovništvo
Ljudi sa stavom, te oni koji se ne komformiraju s ostatkom društva i većine koja dijeli isto mišljenje, oni su koji su proglašeni ‘cool’ osobama. Odmak od širokoprihvaćenih pravila i granica čini ih buntovnicima, a njihovo samopouzdanje unatoč tome što se razlikuju, dovodi do toga da se smatraju ‘cool’ ljudima. Također, to što se čine daljima od ostalih druge navodi da ih idealiziraju, razmišljajući o tome kakvi su zapravo.
Razumijevanje ljudskog ponašanja
Iako još nisu skroz određeni, postoje elementi ‘coolnessa’ koji bi se mogli koristiti kao alat za smanjenje loših navika poput pretjeranog alkoholiziranja, pušenja, i općenito negativnih stvari koje ljudi rade, a utječu loše na zdravlje.