Maturanti osječke III. gimnazije trebali su u ponedjeljak predvečer krenuti za Španjolsku, ali na polazak su morali čekati čak tri sata. Za ovo kašnjenje nisu krivi usnuli školarci, već su ogorčeni roditelji odlučili stopirati maturalac zbog oštećenog autobusa.
Na mjesto polaska, kao što je i dogovoreno, stigla su dva autobusa, ali je razrednik III. gimnazije Osijek uočio da je puklo staklo na prednjem vjetrobranu jednog od vozila, dok su se maturanti žalili da im kiša pada po glavi. U takvom autobusu nisu željeli na put koji bi trajao više od 10 sati.
Naime, prvo odredište na putu do Španjolske učenicima III. gimnazije Osijek bio je glavni grad Italije, ali prema Glasu Slavonije, zbog propusta u organizaciji propustili su izlet u Rim.
‘Zvali su me brojni razočarani roditelji i žalili se’
– Zvali su me brojni razočarani roditelji i žalili se. Prije svega, smatram da takav autobus nije trebao doći po učenike. Osim toga, roditelji su izabrali Panturist jer ima vlastiti vozni park. Stalno sam u kontaktu s razrednicima i učenicima, za sada je sve u redu i nadam se da će tako i ostati sve do povratka u Osijek, rekla je ravnateljica III. gimnazije Snježana Barabaš Seršić.
Jedan od roditelja je istaknuo kako su se lokalpatriotski odlučili za osječku tvrtku, ali umjesto njihova dva ispravna autobusa, na parkiralište je stigao jedan u vlasništvu odabrane putničke agencije, dok je autobus s razbijenim vjetrobranskim staklom poslan iz Zagreba. O navedenom događaju za Glas Slavonije očitovala se i prozvana tvrtka.
Iz agencije ističu da im je iskreno žao zbog krivog pristupa roditelja, škole i medija
– Za maturalno putovanje III. gimnazije Osijek u kolovozu 2016. Panturist d.d. angažirao je od strane partnera autobus Neoplan Skyliner s 82 sjedala, iz 2014. godine. Podvozar s kojom smo potpisali ugovor je zbog tehničkih problema bio u nemogućnosti ispoštovati dogovoreno. S obzirom na okolnosti odreagirali smo u najkraćem mogućem roku, a danas (utorak, 23. kolovoza, nap. a.) na put šaljemo novi autobus, koji će preuzeti ostatak grupe, te će u nastavku putovanja biti angažirani samo naši turistički autobusi, stoji u priopćenju Panturista.
Dodaju kako im je iskreno žao zbog cjelokupnog pristupa prema njima kao tvrtki koja se turističkim putovanjima bavi duže od 35 godina, te dovođenjem u situaciju da su izvrgnuti linču bez prethodne provjere činjenica i mogućnosti obrazloženja, ali i da će učiniti sve kako bi učenicima njihovo putovanje ostalo u nezaboravnom sjećanju te će se pobrinuti da sve protekne u duhu sigurnosti i profesionalnosti.