Hrvatska zajednica županija poziva mlade u dobi između 10 i 18 godina da se uključe u natjecanje čiji cilj je iznjedriti slogane o važnosti razvoja. Natjecanje je dio velikog EU projekta LADDER kojeg koordinira ALDA – Europsko udruženja agencija lokalne demokracije, a njemu sudjeluje ukupno 46 partnera i suradnika iz 35 zemalja (18 EU i 17 izvan EU).
Kreativnost, obrazovanje i razvoj su ključne riječi ovog natjecanja usmjerenog na izbor slogana koji će potaknuti interes i podići svijest građana o razvojnim temama kao što su tolerancija, migracije, interkulturalizam, borba protiv siromaštva, očuvanje okoliša, štednja energije i obnovljivi izvori energije, ljudska prava, recikliranje, organski uzgojena hrana, Europsko građanstvo, održivost, uloga mladih u razvoju, stavovi o razvoju itd. Jedan je to od ciljeva projekta LADDER prema vrijednostima Europske godine za razvoj 2015. (EYD 2015) koji je još naglašeniji činjenicom da su gotovo sve države u 2015. usvojile Ciljeve održivog razvoja (SDGs) kako bi stale na kraj siromaštvu, promicale održivi razvoj i upućivale na klimatske promjene.
Nedvojbeno je da aktivnosti na lokalnoj razini imaju globalni učinak. Ukoliko imate između 10 i 18 godina i želite sudjelovati u natjecanju od međunarodnog značaja ne propustite ovu priliku! Pošaljite nam svoje slogane kako bi zajednički osvijestili građane o važnosti razvoja.
Kako sudjelovati?
Slogani mogu biti u obliku teksta, slike s tekstom ili kratkog video zapisa (do 2 minute trajanja) s porukom o razvoju (gore navedene teme). Prijedlozi koji se sastoje od slogana i slike trebaju biti u word ili pdf formatu. Video uratke također možete poslati u privitku e-maila ili kao poveznicu s koje je moguće preuzeti sadržaj. Prijedloge slogana šaljite nam e-mailom na adresu [email protected] zajedno sa sljedećim podacima: IME I PREZIME AUTORA, DOB i NAZIV ŠKOLE. Rok za predaju prijedloga je 27. studenog 2015. godine.
Predajom prijedloga natjecatelji su suglasni da se oni koriste u okviru aktivnosti EU projekta LADDER. Odabrani slogani će biti promovirani on-line i na međunarodnim događanjima. Najbolji slogan na razini zemlje će dobiti dodatnu vidljivost, dok će autori 5 najboljih slogana cijelog natjecanja kao nagradu dobiti Ipad Air. U odabiru pobjednika će biti uključeni partneri na projektu LADDER, a pritom će se voditi kriterijima kreativnosti, relevantnosti i komunikacijskim potencijalom slogana.