Ukoliko ste pomalo ovisni o Facebooku, provodite sate i sate na raznim društvenim mrežama, posao u industriji društvenih medija mogao bi biti odlična prilika za vas. Evo koje vještine morate imati da biste dobili takav posao.
Sve više kompanija postaje svjesno važnosti društvenih medija u marketingu te sve više traže mlade, inovativne i svježe ljude da im održavaju profile na mrežama poput Facebooka i Twittera. Kako biste raditi takav posao, ne morate nužno imati određenu diplomu, jer je ovo područje u kojem znanje, iskustvo i sposobnosti više vrijedi, piše Hack College te donosi što je potrebno da budete uspješni menadžer na društvenim mrežama.
Pratite trendove u digitalnim medijima i učite
Posao na društvenim medijima više je od objavljivanja Facebook statusa ili slika. Kao i svaka druga industrija, društvena mreža ima svoj žargon, potrebne vještine i tehničke zahtjeve. Budući da je to novije polje, mnogi studenti ne znaju kako uopće krenuti u taj posao.
Prvo što je vrlo bitno jest stvarno razumijevanje digitalnih medija – upoznatost s barem pet društvenih mreža, objavljivanje na mrežama, komercijalnost i čak zabavljanje pratitelja. Budući da se digitalni mediji konstantno razvijaju morat ćete uvijek biti upoznati s najnovijim tehnikama i trendovima.
Uređujte svoje profile
Da ste vješti u korištenju društvenih medija treba se vidjeti i na vašim profilima, pa zato morate svoje stranice na različitim mrežama izgraditi tako da izgledaju primamljivo i kompanijama. Imati bezbroj prijatelja na Facebooku neće biti dovoljno da budete atraktivni kandidat u industriji drušvenih medija, a većina kompanija će dobro pregledati vaše profile prije nego vas odluče zaposliti.
Pokrenite blog
Pokretanje bloga bi vam moglo pomoći kod dobivanja posla u društvenim medijima. Kompanije koje traže menadžera društvenih mreža ili koordinatora žele ljude koji dobro pišu, a blog je izvrstan način da pokažete svoje umijeće. Trebate pokazati da možete stvoriti sadržaj koji je gramatički točan, privlačan i pravilno optimiziran za pretraživače. Trebali biste koristiti društvene mreže kako bi promet usmjerili na svoj blog, kako biste ga naposlijetku dodali na svoj životopis i pokazali poslodavcima da imate znanje koje je potrebno da korištenjem društvreme mreže privučete ljude na web stranicu određene kompanije.
Naučite raditi u softverima za upravljanje društvenim mrežama
Obrazovanje u pojedinim kategorijama bi vam moglo dobro doći, pa bi vam tako mogla pomoći diploma iz novinarstva, ekonomije, marketinga ili komunikacija. Također, potrudite se naučiti raditi u softverima koji služe za upravljanje objava na društvenim mrežama. Neki od njih su Hootsuite, WordPress, The Adobe Creative Suite, Salesforce i Google Analytics.