Poduzetnici na Facebooku: Mladi Hrvati zarađuju jer za druge obavljaju online kupovinu
Mnogim Hrvatima je online kupovanje povoljnije, ali su skeptični prema plaćanju karticom preko interneta. Zahvaljujući toj činjenici, domišljatim kreatorima trgovina za posredovanje posao cvjeta. Nekoliko mladih Hrvata napravili su web stranice ili Facebook stranice preko kojih desecima tisuća ljudi obavljaju online kupovinu.
Svako malo možete u novinama ili na portalima pročitati kako je netko preko interneta naručio i platio uređaj, komad odjeće ili slično, a na kućnu adresu dobio paket kave, ciglu ili cjepanicu. Upravo zbog takvih slučajeva mnogi još uvijek zaziru od online kupovine, no isti su svjesni kako na taj način mogu ostvariti uštedu. Stoga su na scenu stupile trgovine za posredovanje koje su u pravo vrijeme pokrenuli mladi Hrvati te zahvaljujući istima zarađuju za život, piše Jutarnji list.
Poduzetnici odabiru proizvode od inozemnih dobavljača koje zatim provjere, izlože s naznčenom cijenom na svojim web stranicama ili Facebooku, a onda klijenti plaćaju željene proizvode uplatnicom ili preko internet bankarstva.
Kupuju za desetke tisuća ljudi
Spomenute trgovine za posredovanje iznimno su popularne, pogotovo kod Hrvatica koje na ovaj način kupuju odjeću ili obuću koju ne mogu pronaći u izlozima domaćih trgovina.
– Danas brojimo više od 418 tisuća lajkova na Facebooku i desetke tisuća zadovoljnih klijentica. Nismo se nadali ovako vrtoglavom broju fanova koji iz dana u dan sve više raste. Moramo se pohvaliti da smo najbrže rastuća Facebook stranica u Hrvatskoj prema statistikama servisa Social numbers te da smo sedma Facebook stranica po veličini na područuju cijele Hrvatske. Imamo više fanova i od Jelene Rozge, što nam je zbilja nevjerojatno, izjavila je za Jutarnji Monika Vranović koja je prva u našoj državi registrirala obrt za posredovanje.
Otvorila je obrt na Facebooku krajem 2012. godine, a nazvala ga je jednostavno: Monika – posredovanje.hr koji je otvoren krajem 2012. Mlada poduzetnica tvrdi da joj laska to što je nakon njenog ‘pionira’ zabilježen ogroman rast ove vrste trgovine i poslovanja.
Cijene niske, a narudžba jednostavna
Prošle godne niknula je još jedna slična online trgovina – Šaptač cipelama. Trenutno ista broji preko 140 tisuća fanova, a ponuda nije ograničena samo na obuću.
– Poduzeće sam otvorila prije godinu dana, nakon što sam od države za svoj projekt dobila poticaj za samozapošljavanje. Iako smo poznati kao nacija s puno stila, zaista me iznenadio tako velik interes. Jako sam zahvalna na svakom lajku i na tako velikoj podršci. Naši su nam članovi izuzetna motivacija da se svakim danom trudimo biti što bolji i kvalitetniji, otkrila je za Jutarnji list Anita Marko, osnivačica Šaptača cipelama.
I Monika i Anita surađuju s velikim brojem inozemnih dobavljača koje su same provjerile te svim svojim klijentima garantiraju da će odabrani i plaćeni proizvod na adresu dobiti točno onakav kakav je na slici.
Djevojke nude razno razne proizvode – od nakita, gadgeta preko haljina pa do cipela. Odnedavno su se u njihovoj ponudi našle i večernje haljine šivane po mjeri.
Sve veći broj trgovina za posredovanje
Na ovakvu idjeu došli su prošle godine i Silvio Ivaštanin te Dragana Ristin koji su svoju stranicu nazvali Modatak.net. – Naša web stranica olakšava klijenticama snalaženje i naručivanje kako naših proizvoda tako i proizvoda koje su same pronašle na online trgovinama. Odjel Vaši Proizvodi nalazi se na početnoj stranici i upravo tome služi, te nakon temeljite provjere rado ćemo proizvod naručiti za klijenticu, istaknuli su Silvio i Dragana za Jutarnji list.