Pretraga

Poslodavci u šest sekundi pregledaju životopis, a evo što im zapne za oko

A- A+

Nezaposleni ljudi koji se stvarno žele riješiti tog statusa i napokon dobiti radno mjesto, vjerojatno su poslali svoje životopise na stotine adresa. Na internetu postoje brojni savjeti kako napisati ili napraviti CV koji će vaše potencijalne poslodavce oboriti s nogu. Nedavno je provedena nova studija kojom se otkrilo koliko vremena zapravo poslodavci posvete čitanju jednog životopisa i na što obraćaju pažnju.

Često se nezaposleni ljudi pitaju zašto nisu dobili željeno radno mjesto, iako su uvjereni da imaju sve što je potrebno za takvo radno mjesto. Ponekad je razlog tomu loše napisan životopis ili pak saznanje do kojeg su došli s internetske stranice The Ladders nakon što su proveli istraživanje o tome na što poslodavci obraćaju pažnju u CV-u kao i koliko vremena istome posvete, piše Business Insider.

Izdvojeni članak

Ovo je najkreativniji životopis ikada viđen

Šest sekundi provedu gledajući životopis

Internetska stranica The Ladders bavi se spajanjem nezaposlenih korisnika i poslodavaca, stoga su proveli novu studiju čijim su rezultatima dali odgovor brojnim nezaposlenicima zašto nisu dobili željeno radno mjesto. Naime, došli su do spoznaje da poslodavci u prosjeku svega šest sekundi čitaju vaš životopis, nakon čega odrede uklapate li se u njihov plan.

Za potrebe ovog tipa istraživanja, stručnjaci su koristili tehniku ‘eye trackinga’, to jest praćenjem pokreta oka. Spomenutu tehniku primijenili su na 30 poslodavaca tijekom deset tjedana pa su zabilježili i analizirali na što se i koliko dugo netko usredotočuje pri gledanju vašeg životopisa.

Izdvojeni članak

Dokazano: Za zaposlenje važniji izgled, nego impresivan životopis

Na što obraćaju pažnju

U prosjeku poslodavci gledaju u nečiji CV svega šest sekundi, a u tom vremenu kada proučavaju sadržaj, prvenstveno se koncentriraju na vaše ime, trenutnu titulu i radno mjesto, početak i kraj rada na njemu te prethodnu titulu i radno mjesto, početak i kraj rada na njemu i edukaciju.

Na slici možete pogledati dva životopisa na kojima su označena mjesta gdje se pogled poslodavca najviše zadržavao. Posve je jasno kako je desni promatran temeljitije nego lijevi jer je jasnije i konciznije napisan.

Iz The Laddersa poručuju da životopis mora biti sastavljen jasno, smisleno i u vizualnoj hijerarhiji, što je podređeno činjenici da će se na CV odvojiti svega nekoliko sekundi u kojima morate oduševiti i privući poslodavce. Međutim, to ne znači da trebate dodavati nepotrebne elemente koji bi mogli odvlačiti pažnju.