Pretraga

Poznati teen poduzetnici bez srednje škole

A- A+

Ljudi se školuju kako bi stekli znanje za lakše snalaženje u okolini u kojoj djeluju, ali i ostvarili neke blagodati u životu. Međutim katkada stvari ne funkcioniraju prema očekivanjima, a dobar primjer su tinejdžeri i oni nešto stariji koji nisu maturirali, ali su postali milijunaši, zbog talenta ili sretnog i spretnog spleta okolnosti.

Obrazovanje često nije kriterij da bi se stekao novac ili reputacija. Neki od poznatih svjetskih multimilijunaša nisu završili fakultet, no u tekstu donosimo mlade ljude koji nisu završili niti srednju školu. Očito je njihov rani kontakt s biznisom, te suočavanje sa svakodnevnim problemima poslovnih ljudi, utjecao na to da obrazovanje ostave po strani. Nije nikada kasno, ali za sada ovi mladi milijunaši, nisu maturirali, piše Forbes.

Izdvojeni članak

U čemu je tajna: Ovi mladi milijunaši nikad nisu završili faks

Nedavno smo pisali o 15-godišnjoj Madison Robinson iz Teksasa, koja je prodajom japanki zaradila svoj prvi milijun. Ona još uvijek redovno pohađa nastavu, tako da ne ulazi u skupinu, koju ćemo predstaviti.

Justin Bieber

Ova mlada glazbena teen zvijezda, nije maturirala, ali je primjer mlade osobe koja se ekspresnom brzinom obogatila. U svojoj 19. godini Justin je već zakoračio u svijet tehnologije te otkupio udjele u velikom broju start up kompanija. Kako procjenjuje ugledni Forbes u dvije godine zaradio je čak 108 milijuna dolara.

Nick D’Aloisio

Njegovu smo također poslovnu aktivnost popratili. Naime Nick je već s 15 godina osmislio aplikaciju Summly, koja je okupljala vijesti s oko 250 najznačajnijih svjetskih portala. U dobi od 17 godina, veliki Yahoo je pokazao interes za Summly, a tinejdžer ju je odlučio prodati. Zaradio je oko 30 milijuna dolara i radno mjesto u ovoj multinacionalnoj internetskoj kompaniji.

Brian Wong

Ovaj kinesko – kanadski 22-godišnjak, već je u dobi od 19 godina angažiran kao voditelj razvoja poslovanja u tvrtci Digg, da bi uskoro pokrenuo i vlastiti biznis. Riječ je o mobilnoj mreži za nagrađivanje Kiip, koja je izazvala svojevrsnu revoluciju u mobilnom oglašavanju.

Cameron Johnson

Ovaj 27 – godišnjak s prvim je biznisom počeo već s devet godina, kada je izrađivao pozivnice za zabave svojih roditelja. Nakon samo par godina, prodajući čestitke, pozivnice i oglasni prostor na internetu, zarađuje prvi milijun. Sa samo 15 godina postaje najmlađim članom uprave japanske kompanije Ty koja se bavi proizvodnjom plišanih igračaka.