Prikupljeni novac ići će direktno u škole: Postavlja li Konzumova back2school kampanja novi standard?
Konzum prvi put provodi back2school kampanju ‘Mali veliki talenti’ u kojoj će podržati gotovo 2.600 škola. Kupci kupnjom u Konzumu sakupljaju kupone koje mogu donirati bilo kojoj školi u Hrvatskoj. Škole tada mogu zamijeniti dodijeljene kupone za IT opremu, igre, rekreaciju, sport, multimediju ili opremu za učionice. Kuponi se dijele od 31. kolovoza do 8. studenog.
Konzum je predstavio back2school kampanju ‘Mali veliki talenti’ koja odudara od svih ostalih. Prvi put novac potrošen u nekom trgovačkom lancu direktno će se prelijevati u škole i njihovo poboljšanje. Za svaku kupnju odabranih proizvoda od deset eura kupac će dobiti jedan kupon ‘Mali veliki talenti’. Taj kupon kupac donira školi online ili ubacivanjem u kutiju za sakupljanje kupona u odabranoj školi.
Škole takve sakupljene kupone mijenjaju za nagrade. Za svoje učenike škole mogu nabaviti prijenosna računala, mikroskope, pribor za likovni, tjelesni i brojne druge stvari koje će im pomoći u učenju. Kampanja traje sve do 30. studenoga. U kampanju su uključene sve javne i privatne ustanove koje obavljaju djelatnost osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja na području Hrvatske.
– Inicijativa ‘Mali veliki talenti’ osmišljena je s ciljem poticanja zajedničkog djelovanja za dobrobit svih hrvatskih škola i naše djece. Vjerujemo da djeca u našim školama kriju brojne talente te da će ova inicijativa pridonijeti njihovom daljnjem razvoju, stoji u opisu kampanje.
U kampanji svoje inspirativne priče i kako je škola utjecala na njihov razvoj podijelili su i Joško Gvardiol, Albert Gajšak, Mirela Kardašević, Marko Mrkić te Ema Donev. Tako u glavnoj reklami vidimo djecu koja imitiraju već slavnu Gvardiolovu mapu uspjeha u kojoj je Gvardiol razradio svoj plan do željenog nogometnog kluba.