Profesori i učenici iz Siska sami krenuli u popularizaciju strukovnih škola
Iako se ponekada radi o deficitarnim zanimanjima i visokozapošljivim strukama poput mesara ili primjerice krovopokrivača, u nekim strukovnim školama u Hrvatskoj interesa za upise u pojedina zanimanja nema. Prepoznali su taj problem i u Strukovnoj školi Sisak, gdje je pokrenuta jedinstvena kampanja popularizacije strukovnog obrazovanja.
Koliko su društvene mreže važne i popularne među mladima u današnje doba, prepoznala je Strukovna škola Sisak, čiji su djelatnici i učenici pokrenuli kampanju popularizacije strukovnog obrazovanja, #podržistrukovnoobrazovanje.
Kampanja kao najbolja reklama za sve strukovne škole
Kampanja traje još desetak dana, a o svemu smo porazgovarali s profesoricom škole koja ju je pokrenula.
– Ideja o promoviranju strukovnog obrazovanja postoji već neko vrijeme, a sam koncept kampanje osmislili smo u proteklih mjesec dana. Kampanja je započela 5. svibnja kada smo otvorili Instagram profil škole i počeli skupljati fotografije. Predviđeno trajanje kampanje je zaključno s 20. svibnjem, kaže nam profesorica Sanja Turk.
U ovu su svrhu, objašnjava nam profesorica, odlučili iskoristiti prednosti društvenih mreža te se kampanja provodi na Instagramu i Facebook stranici škole. Kampanju su osmislili kao svojevrsnu promidžba za sve strukovne škole U Hrvatskoj, a ne samo za Strukovnu školu Sisak.
– Cilj nam je kroz društvene mreže popularizirati nadolazeće upise u strukovne škole koje se već niz godina suočavaju s manjkom (a negdje i potpunim izostankom) interesa za upise u pojedina zanimanja, rekla nam je profesorica Turk.
Priključile se brojne škole diljem Hrvatske
Problem s kojim se susreću strukovne škole, a posebno one koje obrazuju učenike u trogodišnjim deficitarnim zanimanjima, smatra profesorica, u konačnici će rezultirati nedostatkom potrebnog kadra na tržištu rada.
– S obzirom na to da je učenika sve manje, a nedostaje adekvatna promocija strukovnog obrazovanja na državnoj razini, škole su većinom prepuštene same sebi u pogledu promidžbe i privlačenja učenika.
Slanjem poziva strukovnim školama diljem Hrvatske pokušali smo ujediniti što veći broj škola u ovoj kampanji u nadi da će naići na širi odjek u javnosti te da ćemo zajedno pobuditi interes učenika za upise u ova zanimanja, objašnjava profesorica.
Ovoj zanimljivoj kampanji, već su se priključile brojne škole, nastavnici i učenici diljem Hrvatske: Srednja škola Petrinja, Srednja škola Topusko, Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica, Tehnička škola Kutina, Srednja škola Glina, Zrakoplovno-tehnička škola Rudolfa Perešina Zagreb, Graditeljska tehnička škola Zagreb, Srednja škola Metković, Hotelijersko turistička i ugostiteljska škola Zadar, Obrtnička škola Požega, Škola za cestovni promet Zagreb, Industrijsko-obrtnička škola Sisak i Tehnička i industrijska škola Ruđera Boškovića u Sinju.
– Svakako bismo se željeli zahvaliti svim školama koje su se dosad priključile, a posebno onima koje nemaju problem su upisima budući da njihova zanimanja spadaju u atraktivna strukovna zanimanja, kazala nam je za kraj profesorica Turk.