Projekt zaživio punim plućima: Dvije srednjoškolke žele podsjetiti svijet da istinska ljepota leži u nama
Organizacija United Way pokrenula je natječaj na koji su se mogli prijaviti samo mladi ljudi s originalnim idejama koje bi kroz njihovu provedbu trebale promijeniti nametnute norme ili pomoći društvu u razvoju. Najpopularniji je projekt dviju srednjoškolki koje potiču ljude da se podsjete na svoju unutarnju ljepotu.
Galerija 18 Fotografija
OtvoriDvije šesnaestogodišnjakinje osmislile su ‘The Honest Beauty Project‘ kako bi nas podsjetile na našu unutarnju ljepotu. Marlena Doerr i Ilana Wallenstein napravile su Facebook stranicu na kojoj svatko može objaviti sliku s napisanim razlogom što ga čini lijepim.
U današnje vrijeme kada nam se kroz medije nameću standardizirane i površne ljudske kvalitete pojedinci imaju sve više problema sa samopouzdanjem u sebe i svoj izgled. Cilj ovih djevojaka je boriti se protiv ograničenog razmišljanja kojeg su nametnuli mediji.
Marlena i Ilana na Facebooku ističu kako je nastala zabluda da postoji samo jedna vrsta ljepote što je dovelo do toga da se ljudi uspoređuju sa standardima koji su nedostižni i neprirodno nametnuti. Njihov je glavni cilj sve nas podsjetiti da istinska ljepota leži u svima nama. Pogledajte video s njihovim objašnjenjem zašto su krenuli s provedbom ove akcije, a njihovu Facebook stranicu sa svim do sada objavljenim slikama možete pogledati ovdje.
Ovaj projekt jedan je od tri društvena pothvata koje su stvarali američki srednjoškolci. Da bi zadovolji sve uvjete sudjelovanja voditelji grupe su morali biti mladi ljudi, a ideje društveno odgovorne, originalne i prikazane kao održivi poslovni plan. Organizacija United Way pokrenula je i osmislila ovaj pokušaj utjecaja na društvo.
‘The Get Real Project’ za cilj ima stvaranje internet stranice koja bi učiteljima omogućila pristup nastavnom progamu i aktivnostima s ciljem integriranja gradiva o rodnoj jednakosti. Treći projekt ‘Dryden Youth Venture Club osmislilo je devet školaraca koji bi htjeli napraviti izvanškolski klub koji bi učenike pripremao za uspješan nastavak školovanja u višim razredima. Mentori polaznicima ovog kluba bili bi učenici koji su tek završili razred u koji će polaznici krenuti sljedeće godine.