Razlike između ljudi koji se hrane u McDonald’su i onih koji to rade u ostalim restoranima
Online alat povukao je demografske podatke tipičnog konzumenta McDonald’sovih proizvoda, kao i konzumenata ostalih lanaca brze prehrane.
Na temelju podataka fanova McDonald’sa i primjerice restorana Chipotle otkriva se koliko se razlikuju osobe po tome gdje se radije hrane.
Ljubitelji McDonald’sa su kućni tipovi
Primjerice, kupci McDonald’s i Chipotle proizvoda prema anketi većinom su žene prosječne starosne dobi od 25 do 39 godina, čiji mjesečni prihodi iznose barem 155 dolara mjesečno. Te se žene dosta razlikuju u svojim profesijama i interesima.
Tako su konzumenti McDonald’sa obično ljudi čiji interesi uključuju gledanje filma kod kuće, spavanje i ‘sjedenje ne radeći gotovo ništa’. Njihove tipiče profesije uključuju veleprodaju, rad u industriji tekstila, pravu i konzumerističkim dobrima.
Smatraju se srčanim i toplim osobama
U isto vrijeme, konzumenti Chipotleovih proizvoda vole ples, humanitarno djelovanje i odlazak u restorane i kafiće. Vole imati mačke kao kućne ljubimce, dok McDonald’sovi konzumenti preferiraju ribice. Njihove top profesije su u industrijama putovanja, financija i istraživačkog razvoja.
Fanovi McDonald’sa sebe opisuju srčani, toplim osobama, dok konzumenti Chipotlea smatraju da su maštoviti, otvoreni i samopouzdani, piše Business Insider.