Pretraga

Riječki srednjoškolci na nastavi informatike izradili 11 robota i to uz pomoć uputa s YouTubea

A- A+

Riječki srednjoškolci iz Srednje talijanske škole na nastavi informatike izradili su robote koji plešu i mijenjaju boje. Učenici prvog razreda svoje su robote izradili sami, bez profesorovih uputa, gledajući YouTube videe. Na tome stvari neće ostati, pa tako iz škole saznajemo kako će učenici svih generacija, od 1. do 4. razreda biti uključeni u rad sa robotima. Uz to, učenici će se moći okušati i u 3D modeliranju i naprednom programiranju u višim razredima.

robot-pauk

Screenshot: Kanal Ri | YouTube

Grupni radovi u školi nerijetko se pokažu kao izvor odličnih ideja, a to su dokazali i učenici prvog razreda matematičko-informatičkog smjera Srednje talijanske škole u Rijeci. Oni su u grupama, na satu informatike, izradili jedanaest robota pauka, kojima se može upravljati preko mobitela. S dobivenim komandama, ovi roboti plešu i mijenjaju boje, prenosi Kanal Ri.

Profesor informatike u toj školi Mladen Ban svoje je učenike pohvalio govoreći kako su sve sami napravili uz upute na engleskom koje su pronašli u YouTube videima. Ali, projekt u sklopu kojeg su roboti napravljeni je sveobuhvatan. Tako će svim razredima, od 1. do 4., pružiti mogućnost korištenja visokih tehnologija tijekom nastave STEM predmeta. Učenici drugog razreda učiti će kontrolirati robote mobitelima, trećaši će se koristiti 3D printerom i izrađivati maskice za robote a učenici završnih razreda raditi će na naprednom modeliranju, pojasnio je profesor Ban u izjavi za Kanal Ri.

Izdvojeni članak

Predsjednik Zoran Milanović primio nagrađene učenike robotičare i informatičare

Učenici su izrazili svoje zadovoljstvo ovim projektom a jedan od njih je rekao kako se nada da ih slični projekti očekuju u budućnosti.

Ravnatelj Michele Scalembra pojasnio nam je kako škola sljedećih godina planira još intenzivnije raditi na takvim i sličnim projektima implementacije visokih tehnologija u nastavi.

– Ovu i sljedeću godinu učenici svih generacija (od 1. do 4.) gimnazijskih programa radit će sa ovih 11 robota, a među projektima na kojima će raditi mogu spomenuti 3D modeliranje, tiskanje izrađenih modela na 3D štampaču i napredno programiranje u programskom jeziku C++, pojašnjava pa nadodaje kako je jedan od ciljeva uključivanje svih STEM predmeta u ovaj način rada.

Svi učenici koji su sudjelovali u ovom projektu vrednovani su i ocijenjeni na osnovu uspjeha i zalaganja, pojasnio je dalje ravnatelj, pa zaključio kako će se i buduće aktivnosti vrednovati, pošto će biti sastavni dio nastavnog procesa, a što se posebno odnosi na predmet informatiku.