Povodom najavljene kurikularne reforme, Hrvatski povijesni portal je pokrenuo internetski upitnik ‘Ususret reformi nastave povijesti’ preko kojeg žele saznati što stručna i opća javnost misli o nastavi tog predmeta u školama i što očekuju od reforme. Upitnik mogu ispuniti svi, zaključno do 7. lipnja.
Hrvatski povijesni portal je, povodom najavljene detaljne reforme obrazovnog sustava, pokrenuo internetski upitnik ‘Ususret reformi nastave povijesti’ ne bi li saznali što stručna i opća javnost misli o tome kakva je nastava tog predmeta bila do sada i što očekuju od reforme.
– Postavljena su i pitanja oko utjecaja politike i crkve na nastavu povijesti te o osjetljivim pitanjima i Domovinskom ratu, priča nam Miljenko Hajdarović, urednik portala i profesor povijesti u Srednjoj školi Čakovec.
Naravno, dobivene rezultate ne mora uvažiti nitko, ali, kako nam objašnjava Miljenko, oni mogu dati sliku o tome što ljudi misle, odnosno o čemu bi nadležna stručna skupina trebala malo više promisliti.
Prema Miljenku, najveći problem s nastavom povijesti je pretrpanost sadržajem pa, posljedično, i nemogućnost dubljem proučavanja tema od interesa i afiniteta učenika.
– Trebalo bi se o vise raditi na tematskom pristupu uz sto bolje povezivanje s drugim predmetima. Za to trebamo jako dobro uskladiti sadržaje kroz predmete, dodaje.
A ako i vi imate mišljenje koje želite podijeliti i tako pomoći reformi obrazovanja, riješite upitnik. Potpuno je anoniman i oduzet će vam svega pet do 10 minuta. Rezultati će biti objavljeni 7. lipnja na Hrvatskom povijesnom portalu.