Sesvetski gimnazijalci na Slagalici imali najbolju digitalnu strategiju za ZŠEM
Završetkom trećeg po redu finala ‘Slagalice’ jedinog case study natjecanja za srednjoškolce, osim INA-inih, HTC-ovih i pobjednika tima Srednja.hr, poznati su i pobjednici ZŠEM-ovog case studyja u kojemu je pred učenike postavljen zadatak za rješenjem digitalne strategije ZŠEM-a. U finalnom izlaganju u konkurenciji od tri tima, pobjedu su odnijeli učenci Gimnazije Sesvete Kristian Krišto i Paula Lučić na čelu s mentoricom Ljiljanom Herner.
Članica ZŠEM-ovog žirija Marija Perić istaknula je kako su svi finalisti ozbiljno pristupili ovogodišnjem zadatku, stoga ne čudi činjenica kako između tri tima nije bilo lako odabrati najbolje. Uz ekipu iz sesvetske gimnazije, svoja su kreativna rješenja pred šezdesetak sudionika natjecanja predstavili i Marijana Rep iz Đurđevca te tim iz II. Ekonomske škole u Zagrebu.
‘Osjećamo se kao pobjednici’
Zagrebačka škola za ekonomiju i management pred prijavljene timove ovog case studyja stavila je nimalo lako zadatak, ali kreativan zadatak pa su tako srednjoškolci morali osmisliti kako što bolje digitalno predstaviti ovu privatnu visoku školu s pravom javnosti, a da pritom strategija oglašavanja bude maštovita i budućim studentima.
– Vaše su ideje svježe, mladenačke, primijenjive i zanimljive, a uvijek dobro došle jer nas zanima što vi mislite jer ste upravo vi naša iskrena publika, kazala je Marija Perić iz ZŠEM-a.
Kazala je kako je izuzetno zanimljivo pratiti kako mladi gledaju na društvene mreže i kako oni vide pristupanje jedne visoke škole prema njima.
Svoje viđenje kako bi trebala izgledati digitalna strategija ZŠEM-a prva u izlaganju među finalistima dala je Marijana Rep iz Gimnazije dr. Ivana Kranjčeva iz Đurđevca te je svojim zanimljivim idejama kao i rezultatima ankete zainteresirala prisutne. Marijani iz Đurđevca za za malo je izmakla titula najbolje strategije pa je na ovogodišnjoj ‘Slagalici’ osvojila drugo mjesto.
Treće mjesto pripalo je timu II. Ekonomske škole u Zagrebu u čijem su sastavu Ivana Tršinski, Ivan Šarić, David Jurjević s mentoricom Anom Lasić. Iako za svoju strategiju oglašavanja ZŠEM-a putem društvenih mreža nisu osvojili prvo mjestu, priznaju nam, nisu pretjerano razočarani.
– Osjećamo se kao pobjednici, naravno da smo nakon prezentacije bili pod dojmom i željom da osvojimo prvo mjesto, ali svaka čast drugim ekipama, kazao nam je Ivan Šarić, član tima.
Svoj su projekt, kaže nam Ivan, pripremali tjedan dana, a najviše im je vremena oduzelo provođenje ankete po školi te obrađivanje dobivenih podataka.
‘Škole bi trebale više sudjelovati u takvim projektima’
Najbolju digitalnu strategiju za ZŠEM ponudili su gimnazijalci iz Sesveta, odnosno Kristian Krišto i Paula Lučić sa svojom mentoricom Ljiljanom Herner. Paula nam je diplomatski odgovorila kako su se pripremali onoliko koliko je bilo potrebno, a sama činjenica da su pobjednici treće ‘Slagalice’ veoma ih raduje.
– Super je osjećaj, ne samo zbog nagrade koja i nije toliko bitna, nego zbog toga što je netko prepoznao naš trud i naše ideje kako smo mi vidjeli rješenje ovog case studyja. Fokusirali smo se na ideje koje bi nas prve privukle tom sadržaju, kaže Paula Lučić.
Tim iz Sesveta oduševljen je što su dobili priliku nazočiti finalu, premda priznaju da ovikvih projekata u hrvatskom školstvu ima premalo.
– Mislim kako bi se škole trebale početi više uključivati u takve projekte. Ima i premalo i učenici nisu u dovoljnoj mjeri upoznati s mogućnostima koje im se nude. Trebalo bi nas kao i projekata, biti više, a ne samo da pojedini učenici koriste tu mogućnost, objašnjava gimnazijalka Paula.