Škola bez zadaća, ispita i ocjena ljude pretvara u kreativne i uspješne ljude
ALPHA je škola u Torontu 1972. godine prigrlila alternativne obrazovne metode, a to se prema svjedočanstvima njihovih sada već odraslih učenika, itekako isplatilo.
ALPHA (A Lot Of Parents Hoping for an Alternative) naziv je škole otvorene 1972. u Torontu, koju su pohađala djeca koja nisu dobivala zadaće, ocjene, polagala testove, a često su u istom razredu bili i raznih dobnih skupina. Ta je škola prigrlila alternativne obrazovne metode, a to se pokazalo kao vrlo dobar potez, jer je mladim učenicima pomogla da se oblikuju u kreativne, uspješne i sretne ljude.
Klasičnim metodama nastave nije bilo mjesta
Novinari Daily Maila odlučili su provjeriti kako se ALPHA projekt dugoročno odrazio na polaznicima, stoga su ih potražili i otkrili kako je na njih utjecao alternativni sustav obrazovanja. Klasične metode nastave bile su u potpunosti napuštene, a djecu podučavali pojedinačno ili u manjim grupama, nerijetko miješajuči djecu različitih dobih skupina, što se nije pokazalo kao pogrešan potez.
Veliki dio nastavnog programa bio je posvećen kreativnim konceptima, kao što su izrada fotografija ili izrada skulptura od snijega. Prema rezultatima koje su polaznici škole kasnije u životu postigli, vidi se da je elementarno obrazovanje ključno za dalji razvitak osobe. Mnogi od polaznika izabrali su alternativne i umjetničke životne pozive.
Bivši polaznici odrasli u kreativne, uspješne i sretne ljude
Maggie Marelli u ALPHA-i se školovala od četvrte do dvanaeste godine, a nakon što se ispisala iz srednje škole, poziv je pronašla u preuređivanju domova. Jamie Leonard je pak studirao novinarstvo, a kaže da je najvažnija lekcija koju je tamo naučio ta da u životu treba biti neustrašiv. Crawford Teasdale danas je grafički dizajner, a za svog je boravka u školi naučio svirati klavir i gitaru, a jedan mu je učitelj pomogao da savlada programski jezik BASIC što mu je, tvrdi, uvelike pomoglo u poslu kojim se danas bavi.
Morgan Jones – Phillips tvrdi da mu je ALPHA pomogla da istraži svoju kreativnu stranu, stoga je nakon studiranja francuskog jezika postao bolničar i komičar. Danas tvrdi da mu je alternativno obrazovanje dalo sigurnost i hrabrost da učini sve što poželi.