Zagrebačka škola ekonomije i managementa privatna je poslovna škola, jedina AACSB akreditirana poslovna škola u Hrvatskoj i Jugoistočnoj Europi. S radom smo počeli 2002. godine i od tada intenzivno radimo kako bismo svojim studentima osim kvalitetnog studija ekonomije pružili uspješnu budućnost. Osim teorijskog znanja studenti se u nastavi upoznaju i s primjerima iz prakse što im omogućuje da steknu dojam o implementaciji naučenog u poslovnoj zajednici. Studentima se pruža mogućnost međunarodne razmjene s više od 100 sveučilišta širom svijeta te planiranje karijera uz pomoć Career centra.
Studijski programi:
- Preddiplomskistudij ekonomije i management (240 ECTS)
- Preddiplomskistudijposlovnogprava I ekonomije (240 ECTS)
- Preddiplomskistudijposlovnematematike I ekonomije (240 ECTS)
- Diplomski MBA program (60 ECTS)
- Diplomskistudij ekonomije (120 ECTS)
Više o Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa možete pogledati na www.zsem.hr.
Već više od deset godina (od 2002. godine) Zagrebačka škola ekonomije i managementa obrazuje buduće hrvatske poslovne lidere, ekonomske stručnjake i inovativne poduzetnike. S više od 1300 diplomanata, oko 150 predavača te 1200 studenata, ZŠEM je trenutačno najveća privatna ustanova za visoko obrazovanje u Hrvatskoj. Međunarodna AACSB akreditacija, stečena u 2013. godine uvrstila je ZŠEM u zajednicu pet posto (5%) najkvalitetnijih poslovnih škola u cijelome svijetu (kao što su Harvard, Yale, Stanford, MIT, Bocconi, University St.Gallen…). Ova prestižna akreditacija predstavlja potvrdu pozicije ZŠEM-a kao vodeće poslovne škole u Hrvatskoj i regiji.
Dobivanje akreditacije rezultat je temeljitog rada, unapređenja studijskih programa i usluga koje ZŠEM pruža svojim studentima. Studentima AACSB akreditacija garantira prepoznatljivost diplome širom svijeta i otvaranje brojnih vrata prilikom nastavka obrazovanja i zapošljavanja. Eduniversal, francuski portal koji prema rigoroznim standardima ocjenjuje kvalitetu poslovnih škola u svijetu, već je šestu godinu za redom proglasio ZŠEM najboljom poslovnom školom. O našoj izvrsnosti govore i podaci o zapošljavanju: naime, više od 70% ZŠEM-ovih diplomanata u ovim kriznim vremenima pronalazi zaposlenje najkasnije četiri mjeseca nakon diplome.
Kao jedina poslovna škola u Hrvatskoj s Career centrom, uredom zaduženim za pomaganje prilikom pronalaska zaposlenja, ZŠEM aktivno pomaže studentima kako bi se pripremili za tržište rada. Svaki student ZŠEM-a dužan je odraditi dvije stručne prakse za vrijeme studija. ZŠEM-ovi student i diplomci su započeli svoje karijere za kompanije kao što su: Agrokora, Atlantic grupe, VIP-a, Hrvatskog telekoma, Auto Zubaka, INA-e, Hrvatske lutrije, Zagrebačke banke, Privredne banke, Ministarstva financija, Hrvatske narodne banke, L’Oreala, Raiffeisen Bank, Toyote, Diners Cluba, Coca Cola, Porsche Austria Gmbh & Co., Bosch Gmbh, Berliner Volfsbank eG, KPMG, Erste & Young,i mnogih drugih.
ZŠEM je jedina poslovna škola u regiji koja ima uspostavljenu suradnju sa stotinjak sveučilišta i ekonomskih fakulteta diljem svijeta. Svake godine čak 17% ZŠEM-ovih studenata se uputi na studentsku razmjenu u inozemstvo na neka od najboljih svjetskih fakulteta ekonomije (kao što su Sveučilište California-Berkley, Michigan ili John Carrol u SAD-u, Sveučilište MGIMO u Rusiji, Sveučilište Koc u Turskoj…), pri čemu ne plaćaju dodatnu školarinu tim institucijama. Također, oko 150 stranih studenata iz cijelog svijeta (iz Južne Koreje, Njemačke, Francuske, Amerike, Meksika, Brazila, itd.) posjeti ZŠEM svake godine. Neki ZŠEM-ovi studenti nastavljaju školovanje u inozemstvu ili pak na ZŠEM-ovim diplomskim studijima, MBA smjerovima koje je Eduniversal svrstao u prvih sto i prvih dvjesto najboljih na svijetu.
ZŠEM-ovi profesori su priznati i poznati hrvatski i svjetski poslovni i ekonomski stručnjaci te su mnogi od njih dio svog obrazovanja (doktorat ili magisterij) odradili u inozemstvu. Zagrebačka škola ekonomije i managmenta je vodeća škola u Hrvatskoj i primjeni novih tehnologija u nastavi, koje uključuju Blackboard sustav za daljinsko učenje, Metoda poslovnih slučajeva (case study method), poslovne simulacije (Markstrat, Capstone, HRManagement), SAP, i Bloomberg IS. Uz najbolju svjetsku literaturu koja je uključena u cijenu školarine, povoljan omjer student-profesor omogućuje osobniji pristup obrazovanju svakog studenta. Naposljetku, studenti se mogu priključiti brojnim studentskim klubovima, sportskim udrugama, koristiti usluge centra za podučavanje, itd.
Potrebno je napraviti istraživanje u kojem se provodi anketa među učenicima srednjih škola o preferencijama upisa. Potrebno je ispitati zašto učenici po završetku srednje škole upisuju studij, što od njega očekuju, što im je bitno prilikom odabira studija. Na temelju istraživanja potrebno je osmisliti kako se približiti srednjoškolcima i predstaviti im studije ZŠEM-a.
U Case Studyju potrebno je napraviti sljedeće:
- Napraviti anketu i provesti je među učenicima (uzorak treba biti barem 60% učenika četvrtih I trećih razreda)
- Anketa treba sadržavati konkretna pitanja o važnosti pojedinih faktora prilikom odabira studija
- Kako se približiti srednjoškolcima? Navesti pet konkretnih načina predstavljanja srednjoškolcima.
Nagrade za učenike su ulaznice u vrijednosti od 400 eura za New European Business forum koji se održava u Zagrebu. Prva tri tima dobivaju ulaznice za event. Više o eventu pročitajte ovdje.
Molim da se rješenje dostavi u Word dokumentu kojeg će pratiti Power Point prezentacija.
Zagrebačka škola ekonomije i managementa ne troši veliki dio svog proračuna za marketing na direktno oglašavanje. Do sada se najviše studenata na Školu upisalo na temelju usmene predaje. Puno se sredstava ulaže u poticanje predavača pri pisanju znanstvenih radova, unapređenju usluga i ulaganja u kvalitetu programa. Molimo vas da se time vodite prilikom izrade ovog projekta.
Zlatni partner projekta je INA
d.d., a partneri projekta su Zagrebačka škola ekonomije i managementa, HTC Hrvatska, Collegium te Hrvatski ured za osiguranje. Za često postavljanja pitanja u vezi projekta Slagalica pogledajte ovdje.