Pretraga

[Slagalica] Predstavite Apsolventsko putovanje 2015 od Collegiuma

A- A+

Sada već daleke 1996. godine počeli smo organizirati putovanja za mlade na drugačijim osnovama od tada uobičajenih. Pružanjem one kombinacije aktivnosti što putnici zaista žele doživjeti, uspjeli smo do sada skupiti nekoliko stotina tisuća zadovoljnih putnika koji nam se i dalje redovito vraćaju. Nakon 15 godina kvalitetnog i konstruktivnog rada s ponosom možemo reći da smo najveća i najpoznatija turistička agencija u regiji za organiziranje putovanja za dobnu skupinu od 17 do 35 godina.

Misija Collegiuma

Misija turističke agencije Collegium putovanja jest imati pozitivan, konstruktivan i trajan utjecaj na svoju užu i širu društvenu zajednicu, promovirati vrijednost putovanja i pružiti svojim putnicima najkvalitetniju izvedbu samih putovanja kroz razne oblike informativnih i zabavnih aktivnosti kako bi putnici uz redovite životne obveze mogli novostečena znanja i poznanstva iskoristiti za izgradnju i nadopunu svoje osobnosti, te tako postati odgovorni članovi društvene zajednice.

Vizija Collegiuma

Naša vizija je postati prepoznatljivi brand pružatelja turističkih usluga unutar Collegium grupacije, te biti vodeća agencija u Hrvatskoj u organiziranju i promoviranju široke palete raznih oblika putovanja za mlade i sve one koji se tako osjećaju, na korist svim bivšim i budućim putnicima.

Kao dio CMT Group ponosni smo što trenutno djelujemo u čak 13 zemalja Europe.

Stavite se u ulogu prodajnog agenta koji ima priliku predstaviti svoj proizvod ‘Apsloventsko putovanje 2015‘ pred grupom studenata. Na raspolaganju imate samo šest minuta. Morate studentima dati sve bitne informacije o destinaciji, načinu plaćanja i najbitnije o samoj priči koja stoji iza projekta Apsolventsko. Informacije o Apsolventskom pronađite na web stranici Apsolventska putovanja

Prva tri tima dobivaju ulaznice za najveći festival u Hrvatskoj – Ultra Europe

Za korisne informacije o Collegiumu i Apsolventskom putovanju potrebno je konzultirati se s web stranicom Collegiuma i Apsolventsko putovanje na kojoj možete pronaći sve informacije o našim brendovima.

Rješenje dostaviti u obliku PPT prezentacije

Zlatni partner projekta je INA
d.d.
, a partneri projekta su Zagrebačka škola ekonomije i managementa, HTC Hrvatska, Collegium te Hrvatski ured za osiguranje. Za često postavljanja pitanja u vezi projekta Slagalica pogledajte ovdje.