Na autobusnoj relaciji Črnomerec-Podsused jučer je oko 14 sati, mladić na upit vozača ZET-ove 119-ice za kartu, odgovorio – šakama. Nemila scena se dogodila u blizini stanice Vrapče. Izgrednik je vozača udario nekoliko puta, nakon čega je pozvana policija, a nasilnik je u međuvremenu pobjegao.
Na autobusnoj ruti Črnomerec – Podsused oko 14 sati jučer je napadnut vozač ZET-ova busa 119. Naime on je na stanici Vrapče otvorio, po novim propisima samo prva vrata, te tražio karte na pregled. Jedan od mladića nije kupio, a ni pokazao kartu, nego je vozača nekoliko puta udario šakom.
– Pozvali smo policiju, a vozača je pregledala hitna pomoć. Napadač je pobjegao, rekao je čelnik Sindikata vozača ZET-a Anto Jelić za Večernji list.
Još dva agrsivna ispada u jučerašnjem danu
No, vozač koji je zadobio lakše ozljede glave, bio je tek prva žrtva napada putnika u jučerašnjem danu.
Mada je nesretni vozač 119-ice jedini fizički napadnut, zbog agresivnog ponašanja i odbijanja kupnje karte, policija je imala još dvije intervencije.
Oko 18.35 na liniji 281 Novi Jelkovec – Žitnjak djevojka je psovala i vrijeđala vozača, a u isto vrijeme putnik je vozaču na liniji 212 Dubec – Sesvete jednostavno odgovorio da za kartu novac – nema. Policija je u ova slučaja zapisala putnike.
Policijske intervencije u vozilima ZET-a gotovo svakodnevne
Spomenuti izvor neslužbeno doznaje od policije, kako su intervencije u vozilima ZET-a gotovo svakodnevne i redovite. Čelnik sindikata vozača ZET-a smatra da su putnici osobito ljutiti od prvog siječnja otkada se primjenjuje nova odredba.
– Otvaranje prvih vrata nije samovolja vozača nego naredba nadležnih, govori Jelić za Večernji list te dodaje da s upravom rade na odluci kojom bi suzbili napade.
Uskoro bi putnici bez karte osim kazne za ilegalnu vožnju mogli plaćati i troškove izlaska policije na teren. Ako bude više od jednog napada na pojedinoj liniji, kaže Jelić, blokirat će je.
ZET također dakako osuđuje napade na svoje osoblje.
– Incidenti nastaju kada ZET i njegovi vozači pokušaju naplatiti uslugu koju realiziraju, odnosno kada kontrolori obavljaju svoj posao. Ne pamtim da smo imali takav problem s putnikom koji je imao valjanu kartu, odnosno uredno plaćenu prijevoznu uslugu, zaključuje glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić za spomenuti izvor.