Mladi u Splitu skupili su više od dvije tisuće potpisa građana kako bi uveli svakodnevne noćne linije, još prije tri godine, a pomaka nema do danas. Drugi najveći hrvatski grad svakodnevno privlači velik broj mladih koji putuju iz okolnih mjesta, kao i turista, ali noćne linije su pak samo dvije, petkom i subotom, a ostalim danima zadnji autobus polazi u 23:30, što je izazvalo novu reakciju mladih Splićana.
Drugi po redu najveći grad u Hrvatskoj nema redovite noćne linije. Autobusi noću voze petkom i subotom, a ostalih dana zadnji autobus polazi u 23:30, što je izazvalo novu reakciju splitske mladeži, koja smatra da veliko mladenačko, ali i turističko središte zaslužuje više, prenosi Slobodna Dalmacija.
Split ima 20 srednjih škola, 12 fakulteta i nekoliko učenički i studentskih domova, što je potaknulo mlade splitske liberale da okupe sve udruge mladih i roditelje, ali i predstavnike ugostiteljskih i turističkih zajednica. Grad, osim što je mladenačko središte, ima i velik turistički značaj, no turizam pati zbog logističkih ograničenja. HSLS-ova mladež želi Split podignuti na novu razinu i stoga navodi zahtjeve:
1. Uvođenje dnevnih i višednevnih karata, prvenstveno zbog sve većeg broja turista.
2. Uvođenje svakodnevne ljetne noćne linije u Splitu.
3. Povećanje vremenskog trajanja karte s 45 na 60 minuta.
4. Uvođenje određenog vremenskog okvira, u kojem će karta vrijediti u više smjerova.
5. Sniženje cijena karata za 2 kune u svim zonama.
Ove će mjere, smatraju, pogodovati i smanjenju onečišćenja u Splitu, u kojem se planira izgradnja novih parkinga, a poboljšani uvjeti javnog gradskog prijevoza bi pogodovali očuvanju okoliša.