Pretraga

srednja.hr je dobitnik nagrade SoMo Borac: Nagrađeni smo u dvije kategorije

A- A+

Na dodjeli nagrada SoMo Borac, portal srednja.hr nagrađen je u čak dvije kategorije! Naši su projekti proglašeni najboljima u regiji u kategorijama Storytelling i Native. Dokaz je to kvalitete i kreativnosti naših digitalnih medijskih kampanja.

srednja.hr je dobitnik dvije nagrade SoMo Borac

srednja.hr je dobitnik dvije nagrade SoMo Borac | Foto: SoMo Borac

Portal srednja.hr kući je odnio dvije velike nagrade! SoMo Borac powered by Aleph dodjeljuje se za najbolje digitalne radove u medijskoj i advertising industriji Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije.

Nagrada je ove godine privukla rekordan broj prijava iz cijele regije. U snažnoj konkurenciji srednja.hr je nominirana u dvije kategorije, a nagrade smo osvojili u obje. Kao najbolji digitalni projekti u regiji prepoznati su video serijal Newsflash i projekt Pametni mladi glasač.

Ova priznanja došla su u najbolje vrijeme, jer uskoro ulazimo u tinejdžerske godine i slavimo 13. rođendan portala. Rođendanski ‘party’ održat će se na velikoj obrazovnoj konferenciji koja se ove godine održava 7. studenog u Algebra Spark Spaceu, a pod nazivom Obrazovanje u pubertetu. Cijeli program konferencije pronađite ovdje.

Izdvojeni članak

Objavljen program srednja.hr konferencije ‘Obrazovanje u pubertetu’

Newsflash

Naš video serijal Newsflash osvojio je nagradu u kategoriji Best Storytelling. Serijal je nastao s jednostavnom idejom na umu: želimo li zainteresirati mlade za vijesti, nije dovoljno isječke iz TV vijesti objaviti na TikToku. Zato smo kreirali serijal vijesti koji je tailor-made za društvene mreže.

Newsflash je maksimalno prilagođen navikama mladih na društvenim mrežama. Video traje do dvije minute, a nema dugih uvoda, već se odmah ide ‘u sridu’ s najzanimljivijom vijesti. U prvom planu svakog videa je prepoznatljivo lice, novinar i voditelj Hrvoje Debeljak.

Newsflash se objavljuje svaki tjedan, obično ponedjeljkom. Svaki donosi sažet pregled pet do šest najvažnijih vijesti iz svijeta obrazovanja i života mladih ljudi koje su se dogodile proteklog tjedna. Odabirane su vijesti koje imaju najviše utjecaja na život mladih, s ciljem da kod njih izazovu najveći angažman.

Newsflash pokazuje da mladi nisu ravnodušni prema društvenim događanjima niti nezainteresirani za vijesti. Naprotiv, itekako im je stalo, ako im se obraćamo izravno i stavljamo teme koje su im važne u prvi plan.

To pokazuju i rezultati: prikupili smo ukupno 3.036.000 pregleda na 30 Newsflash videa. Ponosni smo što je stručni žiri prepoznao vrijednost ovog projekta i njegov utjecaj na život mladih.

Pametni mladi glasač

Projekt Pametni mladi glasač je u kategoriji SoMo NATIVE odnio glavnu nagradu kao najbolji native projekt u regiji. Pun naziv projekta je Izvankurikularna aktivnost za pametnog mladog glasača, a proveli smo ga u suradnji s Europskom komisijom.

Kad je izazov složen – kako potaknuti mlade da izađu na izbore za Europski parlament? – rješenje ne može biti jednostavno. Zato smo za ovu native kampanju odabrali miks digitalnog kroz članke, objave na društvenim mrežama, a posebno video koji je kralj sadržaja među mladima, kao i fizičkog, kroz aktivnosti koje su zabavne i potiču angažman.

Kreirali smo rubriku ‘Izborni predmet‘ na portalu srednja.hr s vijestima o izborima i EU politikama koje utječu na život mladih. Sve smo to dodatno prilagodili mladima kroz kratka videa na društvenim mrežama, u kojima smo pokrili sve, od edukacije o izborima do vox populi videa i izazova s EU političarima.

Surađivali smo s influencerima kao što su Nina Bljak, Marko Dolenec, Niko Čuturić, Paula Brečak, Prime Time, 2 Kitice, Lorena Farkač i Iva Čupić, koji su snimali videa o svojim Erasmus iskustvima i stavovima o temama poput ljudskih prava, održivosti i tehnologije.

Digitalno smo ‘podebljali’ događajima uživo. Organizirali smo događaje u Osijeku, Dubrovniku, Puli, Splitu, Karlovcu i Zagrebu, s panelima, debatama i simulacijama EU parlamenta. Za one koji nisu mogli prisustvovati uživo, održali smo online kvizove s nagradama i video konferenciju o održivosti.

Kroz edukaciju, zabavu i angažman, pokazali smo im da mogu i trebaju utjecati na svoju budućnost. Usmjeravanjem na teme koje su im bliske, pokazali smo da EU politike itekako utječu na život mladih, a oni mogu utjecati na politike – izlaskom na izbore. Rezultati, više od 7.458.000 pregleda na videima i preko 560 mladih okupljenih na događajima, govore sami za sebe i ponosni smo što stručni žiri to prepoznaje.