Mladi nemaju svoj glas u medijskom prostoru, a čak i kada se priča o njihovim problemima često ih se ne pita za mišljenje. Jednostavna je to misao i činjenica koja je bila povod za pokretanje prvog ozbiljnog news portala za mlade u Hrvatskoj. Nakon 1460 dana slavimo svoj četvrti rođendan, a po prvi puta možemo najaviti pokretanje novog specijaliziranog portala u travnju 2016. godine.
Kada sam prije četiri godine govorio kolegama o tome da trebamo pisati o aferama u znanosti, kvalitetnim profesorima, vrhunskim učenicima, školskim projektima i svemu onome što je dobro u našem obrazovnom sustavu, smatrali su me ludim. Rekli su da to neće nitko čitati, a sada sa 500.000 jedinstvenih mjesečnih posjetitelja (rujan, 2015.) moraju priznati da su u krivu.
Čita nas više studenata nego srednjoškolaca
Kao medij koji zapošljava četvero ljudi s diplomom novinarstva te isto toliko studentica moramo biti zadovoljni s našim radom koji je citiran na mjesečnoj bazi u većim nacionalnim medijima. Fokusirani smo na mlade i obrazovanje te smo trenutačno jedini medij u Hrvatskoj koji ozbiljnim pristupom otkriva zaboravljene teme na fakultetima i školama.
Odavno smo prerasli domenu ‘srednja.hr’ jer nas čita više studenata nego srednjoškolaca, a s jednim novim projektom koji ćemo uskoro lansirati proširit ćemo dobnu skupinu prema kojoj ciljamo na sve mlade do 30 godina. Malo tko zna da je rubrika ‘Kreativni nered‘, koja je rezervirana za nadarene i vrhunske učenike, dobila ime prema istoimenom albumu Dine Dvornika izdanom 1990. godine.
Slagalica i Ideja godine – Projekti za mlade
Ponosni smo što imamo natprosječan broj izjava sugovornika u tekstovima, te što su tek manji broj tema koje objavljujemo takozvane ‘klikabilne vijesti’. Sretni smo što nas kolege iz struke i profesori cijene, a ponajveći uspjeh je što smo uspjeli odgojiti publiku na čitanje ozbiljnih vijesti iz područja obrazovanja. S takvim pristupom postajemo sve vjerodostojniji izvor informiranja o temama za mlade, a s razvijanjem portala nadamo se da ćemo napraviti dodatni pomak u tom polju.
Ove godine smo zaključili II. Izdanje jedinog Case Study natjecanja za srednjoškolce – Slagalica, te treće izdanje Business plan Contesta za srednjoškolce Ideja godine. Sve popularnija je rubrika Kvizovi koja na godišnjoj razini ima 500.000 otvaranja, a po prvi puta smo se jače fokusirali na upise u srednje škole kao I na maturu. Tu je i nezaobilazno ocjenjivanje profesora kroz projekt ‘Ocijeni profesora‘.
Vratili smo Oskara znanja
Ova godina će biti obilježena s brojim intervjuima i otvaranjem diskusija o problemima HKO-a, Bolonje, strukovnih škola, ali i s vraćanjem Oskara znanja. Nakon našeg prvog teksta, društvo i ostali mediji su se mobilizirali te izvršili pritisak na Ministarstvo i AZOO da vrate manifestaciju koja nagrađuje najbolje učenike i njihove profesore. S takvim uspjehom opravdali smo našu ulogu u medijskom prostoru, a takvih priča svakim tjednom imamo sve više.
Vjerujem da ćemo za 1460 dana moći govoriti o još većim uspjesima i rezultatima, a sve temeljeno na profesionalnom novinarstvu i razvijanju projekata od kojih će koristi imati učenici i profesori. Nismo odavno Zemlja znanja, ali srednja.hr je portal koji želi da to postanemo.
Hvala vam na povjerenju!