Oni koji su tijekom valentinskog prijepodneva prolazili zagrebačkim Trgom bana Josipa Jelačića mogli su uočiti studenta koji je držao veliki kartonski natpis ‘Fališ mi’. Simpatični Lovro par sati je stajao na niskim temperaturama i priznao nam da se malo i smrznuo, a sve da bi držao kartonski natpis.
Dok neki Valentinovo doživljavaju kao jedan od bitnijih dana u godini, drugi ignoriraju taj kako kažu, komercijalni dan. Međutim student Filozofskog fakulteta Družbe Isusove bio je ustrajan u svojoj namjeri i cijeli jutro stajao na glavnom zagrebačkom trgu s natpisom ‘Fališ mi’.
Bakica zaželjela da mu se djevojka vrati
Lovri koji je proveo jutro smrazavajući se kako bi pokazao javnosti da mu netko fali, prilazili su mnogi znatiželjni prolaznici da provjere o čemu se radi.
– Svi me pitaju fali li mi cura i zašto ovo držim cijelo vrijeme, a jedna bakica mi je čak poručila da se duboko nada da će mi se djevojka vratiti, kroz smijeh nam prepričava ovaj student.
Međutim saznali smo o čemu se radi i tako razbili uvjerenje mnogih da je ovo iznimno romantičan i hrabar potez.
– Ovdje se radi o promociji jedne nove knjige istoimenog naziva koju možete pronaći u knjižarama Profil, objasnio nam je ovaj student koji zapravo stajanjem na trgu zarađuje dodatan džeparac
Nema romantike, to je gerilsko oglašavanje
Iza ovog čina stoji gerila marketing zagrebačke knjižare. Radi se o nekonvencionalnom marketingu koji je idealan za manje budžete, a ima velik učinak.
Mnogi kupci su zasićeni tradicionalnim marketingom i ne doživljavaju u tolikoj mjeri oglase, a treba mnogo kreativnosti da ih se zainteresira za proizvod.
Sudeći prema zainteresiranim prolaznicima, ovaj primjer gerilskog oglašavanja je imao prilično snažan odjek.