Studenti i profesori sveučilišta na jugu udružili su snage i obnovili stare drvene klupe
Studenti Sveučilišta u Dubrovniku zajedničkim su snagama obnovili vanjske drvene klupe na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju u sklopu projekta ‘3R’ -Recycle, Renew, Reuse. Pokrenuo ga je Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju u suradnji s Odjelom za umjetnost i restauraciju.
Stare drvene klupe sada blistaju potpuno novim sjajem zahvaljujući studentima Sveučilišta u Dubrovniku. Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju je u suradnji s Odjelom za umjetnost i restauraciju odlučio restaurirati stare drvene klupe kako bi studenti na njima mogli sjediti, učiti, družiti se i uživati u dubrovačkom suncu. Klupe su restaurirali u sklopu projekta ‘3R’ – Recycle, Renew, Reuse.
Reciklaža drvenog otpada
Za restauraciju klupa uzeli su drvo s reciklažnog otpada, a očistili su ga i pripremili za upotrebu ispred zgrade sveučilišta. Studenti su prilikom restauracije iskazali kreativnost i osmislili su nove boje i upotrijebili materijale kojima su klupe zasjale u novom ruhu.
Prilikom izrade klupa, osim vlastitih ruku studenti su koristili i teorijsko znanje oba odjela.
– Sveučilište u Dubrovniku ide u smjeru kružnog gospodarstva i kžne ekonomije. Smatramo da je to izrazito važno danas u svijetu u kojemu živimo. Vidimo u kojem je stanju naš planet Zemlja, tako da smatram da je jako važno da svi doprinesemo zaštiti okoliša. Jedan od načina je i recikliranje drva, ali ne samo drva, već i drugih materijala, rekla je Iris Lobaš Kukavičić, nastavnica na Odjelu za umjetnost i restauraciju, javlja Sveučilište u Dubrovniku.
Približavanje studenata različitih odjela
Cilj projekta ‘3R’ je studentima približiti važnost volontiranja, djelovanja u zajednici i ekološkog aktivizma. Cilj je bioo i poboljšati interakciju studenata različitih odjela Sveučilišta u Dubrovniku.
– Poručioo bih svima koji imaju neku ideju povezati horizontalno odjele unutar sveučilišta da je ovo jedno sjajno iskustvo. Studenti su imali veliku dozu kreativnosti i na ovaj način se studenti približe profesorima, jer nije sve onako striktno kao unutar učionice. Malo je opuštenije, kroz razgovor i neformalne priče, smatra Marino Stanković, vanjski suradnik s Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju.