Tajne marketinškog zanata besplatno će vam otkriti naši najpoznatiji profesionalaci
Hrvatska studentska asocijacija (HSA) i ove godine organizira već tradicionalnu konferenciju ‘Marketing Madness’. Pridružiti se mogu svi željni znanja iz područja marketinga, 25. i 26. ožujka. Dani su tematski podijeljeni na dva dijela pa je tako tema prvog dana Generacija Z, a drugi dan Employer Branding.
Prvi dan posvećen konferencije ‘Marketing madness’ posvećen je Generaciji Z te će se posjetitelji kroz interaktivna predavanja i dinamične panel-diskusije pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i pružatelji usluga susreću prilikom komunikacije s pripadnicima ove dobne skupine.
Drugi pak dan HSA je posvetila jednom od najvećih trendova u svijetu marketinga u 2021. godini, Employer brandingu, a cilj je kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što poduzeća zapravo rade kako bi privukla zaposlenike i stvorila imidž poželjnog poslodavca.
Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se odvijaju u Hrvatskoj i svijetu, okuplja uspješne profesionalce te mlade kreativne individualce s ciljem razmjene znanja i iskustava vezanih uz sadašnje i buduće trendove iz područja marketinga te kroz iskustva najboljih i najuspješnijih profesionalaca razvija ideje za kreativno rješavanje problema.
Kreativci na jednom mjestu
Tako sudionici mogu poslušati predavanja Bojana Bajića (Infinum), Ive Bolte (Bruketa&Žinić&Grey), Ive Majstorović (Degordian), Roberta Petkovića (ProMedia Group), Marka Vukmana i Sandija Hadžića (Merch Company i Rinzol agencija) te izlaganja mnogih drugih stručnjaka kroz panel diskusije i interaktivne radionice.
Marketing Madness zamišljen je kao dvodnevna konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga te se tradicionalno izvodi na Ekonomskom fakultetu.
S obzirom na epidemiološke mjere, konferencija će se ove godine održati u virtualnom okruženju te će tako biti još dostupnija svim studentima ali i cjelokupnoj javnosti. Budući da se radi o neprofitnom događaju, kotizacija se ne plaća te je prijavu za sudjelovanje moguće popuniti na poveznici.
Skoro trideset godina rada
Hrvatska studentska asocijacija, većini poznata kao HSA, već je više od dvadeset godina posvećena profesionalnom razvoju studenata. Osnovana 1992. godine, HSA danas broji preko 100 člana, a njihov rad dosad je nagrađen s 15 Dekanovih i 4 Rektorove nagrade.
– Cilj nam je povezati članove s akademskom i poslovnom zajednicom te im omogućiti razvoj znanja i vještina potrebnih za napredak u karijeri i osobni rast. Iako je znanje stečeno na fakultetu vrlo bitno, mi vjerujemo u „Više od studiranja“ te poticanjem timskog rada, zajedništva, profesionalnosti, inovativnosti i težnje za kvalitetom nastojimo studenta približiti ostvarivanju zadanih ciljeva i stvaranju pozitivnog utjecanja na zajednicu koja ga okružuje, opisuju se iz HSA-a.
Više o udruzi potražite na njihovim stranicama.