Pretraga

Trendovi koji trebaju umrijeti s 2012. godinom

A- A+

Prošla godina je bila po mnogo čemu posebna pa tako i po raznim trendovima za koje se većina nada da će postati dio prošlosti kao i 2012. godina. Među najiritantnije trendove, koji su se proširili po svijetu, definitivno spada fotografiranje i objavljivanje jela, skraćivanje već kratkih riječi ili bespotrebni hashtagovi.

Proročanstvo se nije ostvarilo te nismo nestali s lica zemlje, no mnogima je želja da su neki od sljedećih trendova umrli u 2012. godini. Zahvaljujući internetu, stvari se brže šire pa u jednom trenutku shvatite kako svaka druga djevojka nosi tenisice s punom petom, svi fotografiraju i objavljuju jela ili bespotrebno koriste hashtagove na Twitteru.


Bespotrebno hashtaganje

Hashtag na Twitteru služi za komunikaciju između korisnika koje zanimaju iste stvari ili objavljuju sadržaj o istim pojmovima. Međutim, u 2012. godini se znak # koristio za svakojake objave, pa čak i Facebook statuse. Mnogi se nadaju kako je bespotrebno korištenje hashtaga prestalo sa završetkom prošle godine.

Skraćenice od kratkih riječi

SMS poruke, Twitter, chat i drugi moderni načini komuniciranja preko kratkih poruka su ispoljili fenomen ‘skraćivanja riječ’. Tako se diljem svijeta koriste kratice poput omg, lol, rofl i slično, no problem je u tome što su ljudi počeli skraćivati riječi koje su same po sebi kratke.

Izdvojeni članak

Najgori modni trendovi desetljeća

Tenisice s punom petom

Baš kad je modni svijet odahnuo jer Uggsice više nisu popularne, pojavile su se Isabel Maratin tenisice. Ogroman broj djevojaka i žena poludio je za tenisicama s punom petom, bilo da plaćaju originalne Isabel Maratin po 660 dolara, ili kupuju kopije. Ovaj modni trend je trn u oku ljubiteljima normalnih tenisica pa se nadaju kako se njihova popularnost neće nastaviti u 2013. godini.

Fotografiranje i objavljivanje hrane

Svima je drago ako vi uživate u hrani te spremate i jedete razne specijalitete, no ima li potrebe svaki svoj obrok uslikati i podijeliti na nekoj od društvenih mreža? I dalje vi uživajte u kulinarstvu te jedite finu hranu, no ostavite se objavljivanja jer nikoga ne zanima izgled svakog vašeg obroka.

Izdvojeni članak

Odjeća i obuća koja je obilježila 2012. godinu

YOLO (You only live once)

Od svih skraćenica, posebno je iritantna ‘YOLO‘, a razlog je tomu što se koristi i u situacijama kad nema veze s vezom. YOLO je akronim od ‘you only live once’, što znači da se ne radi o odgovoru na svaki sadržaj. Stoga dragi korisnici ne možete nakon izlaska napisati na svom statusu kako ste ‘sinoć YOLO samo tako’. A druga stvar je ta što je svima jasno kako se samo jednom živi pa to nemate potrebe isticati sto puta na dan.

Gifovi nisu zanimljivi

Prije su gifovi bili smiješni i zanimljivi, no shvatite kako danas nikome nije napeto gledati ponavljanje snimke od dvije sekunde. Unatoč činjenici da mnogima idu na živce, na internetu možete pronaći preko milijun stranica s gifovima.

Instagram

U prošloj godini posebnu popularnost je stekao Instagram, najava kako će Facebook fotografije uređene u njemu vratiti u originalno stanje prozurokovale su pravu paniku. Ako se već želite slikati i objaviti svoje slike, onda budite hrabri i napravite to u realnom izdanju, jer nećete ljepše izgledati u sepiji, crno-bijeloj verziji ili pomoću nekog drugog efekta koji nudi Instagram.