Twitter profil Sveučilišta u Zagrebu kao da ima temperaturu: Objavili niz čudnih postova pa ih obrisali
Sveučilište u Zagrebu u subotu je ponovno postalo glavna tema na hrvatskom Twitteru. Korisnike te društvene mreže, naime, zamolili su da ih ne označuju u ‘irelevantnim prepiskama’. Nakon što su se tviteraši krenuli šaliti s tom objavom, Sveučilište je citiralo Wikipedijinu definiciju gerilskog marketinga, no objave su kasnije uklonili.
‘Molimo korisnike da ne označuju @SveucilisteZG u irelevantim prepiskama ili prilikom obračuvavanja s neistomišljenicima koji su na razne načine povezani s institucijom. Postoje službeni kanali komunikacije. Unaprijed hvala na razumijevanju i suradnji. #UniZg #mojesveuciliste.’
Tako je glasila objava Sveučilišta u Zagrebu, koja će poslije biti izbrisana.
Naime, nakon što je Sveučilište tviteraše zamolilo da ih ne označuju u ‘irelevantnim prepiskama’, tviteraši su krenuli sa šalama. No tražili su i pojašnjenje.
Sveučilištu su tada također krenulo sa šalama (korisnicima je odgovaralo s ‘Haha’ i sličnim porukama).
Rektore Boras, jeste li to vi osobno? Jer mislim da nitko drugi ne moze biti toliko umisljen.
Ovo je twitter. Ako vam se ne sviđa kako funkcionira, slobodno otiđite.@SveucilisteZG— Vjeko Vacek (@Baelraath) April 11, 2020
To je zamolba samo
— Sveučilište u Zagrebu (@SveucilisteZG) April 11, 2020
Na kraju su pojasnili kako je njihova objava zapravo gerilski marketing.
– Gerilski marketing (eng. guerrilla marketing, poznat i kao gerila-marketing) oblik je marketinške strategije koja minimalnim ulaganjima i nekonvencionalnim metodama oglašavanja nastoji ostvariti maksimalan učinak. (izvor: Wikipedija) Hvala svima na angažmanu!, napisali su u twittu koji je također izbrisan.
Uslijedila je rasprava o tome zašto jedno sveučilište uopće citira Wikipediju, a ne neki bolji izvor.
No sve objave Sveučilišta ubrzo su izbrisane.
Zašto su odustali od taktike koju su predstavili kao gerilski marketing, pitali smo Sveučilište u Zagrebu, no njihov odgovor još nismo dobili.
Za to vrijeme, šale na račun Sveučilišta su se nastavile. Tviteraši sada tagiraju Sveučilište u namjerno irelevantnim objavama, primjerice pozivima na kolače i čaj.
Bit cu kratka i fina: pusa susjedima @SveucilisteZG – saljem kolace – strudla s visnjama ili jabukama?
— Katica Moss (@katica_moss) April 11, 2020