U jednoj srednjoj školi učenici i subotama odlaze na nastavu kako bi vježbali govorne vještine
Prema istraživanju Coca-Cola HBC Adria i agencije Ipsos Plus pokazalo se kako učenici u školama, pogotovo u ugostiteljskim, žele više učiti o samoj komunikaciji – od komunikacije između učenika i nastavnika do komunikacije s gostima i nadređenima kada će jednog dana raditi. Na našoj konferenciji Obrazovanje na prekretnici o tome smo održali panel ‘Može li škola riješiti probleme ugostiteljstva? Raise the bar’ na kojemu smo pričali o tome kako funkcionira projekt koji je pokrenula Coca-Cola HBC Hrvatska – Raise the Bar Youth, koji se tijekom ovog polugodišta provodi u srednjim školama s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima, a sve s ciljem bolje pripreme učenika za izlazak na tržište rada.
Učenici, ali i bivši učenici, nastavnici i ravnatelji prepoznali su važnost komunikacije i to kroz projekt Coca-Cola HBC Hrvatska – Raise the Bar Youth, koji se tijekom ovog polugodišta provodi u srednjim školama s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima s ciljem bolje pripreme učenika za izlazak na tržište rada. O tome što učenici uopće žele učiti u školama, posebice što žele učiti učenici ugostiteljskih škola, razgovarali smo na našoj konferenciji Obrazovanje na prekretnici i to na panelu ‘Može li škola riješiti probleme ugostiteljstva? Raise the bar’.
– Pokazalo se da je to itekako potrebno i u ugostiteljstvu gdje postoji viša razina komuniciranja unutar tima, u komunikaciji s gostima, u komunikaciji s nadređenima, znači više je tu smjernica komunikacije. Komunikacija uključuje i slušanje, dakle to je jedan sveobuhvatni paket komunikacijski je ovdje zatražen i nadam se da će onda biti primljen, objasnio je jedan od govornika Davor Stanković, profesor fonetike, engleskog i hrvatskog jezika te komunikacijski stručnjak i konzultant.
@srednja_hr Biste li vi voljeli u školi učiti više kako o tome kako komunicirati? Učenici ugostiteljskih škola su ustvrdili da bi, a uz to su još iznijeli niz stvari koje žele promijeniti u svom obrazovanju. Istraživanje je napravila Coca-Cola HBC Hrvatska, a rezultate su predstavili na konferenciji Obrazovanje na prekretnici. O čemu se još pričalo na panelu ‘Može li škola riješiti probleme ugostiteljstva? Raise the bar’ čitajte preko linka u opisu profila! 👆 #cocacolahbcadria #cocacolahbchrvatska #raisethebar #srednjahr #justsrednjathings #obrazovanje #ugostiteljska #obrazovanjenaprekretnici #hrvatska ♬ Instrumental R&b – Teaga
Naveo je i primjer jedne škole u Hrvatskoj čiji učenici svojevoljno dolaze na nastavu i subotama kako bi učili bolje komunicirati.
– Imao sam jedno gostujuće predavanje u Srednjoj školi Prelog, ugostiteljskoj školi gdje se učenici subotom nalaze s profesoricama kako bi radili na svojim govornim vještinama. Dakle, taj sadržaj je očito potreban. Polaznici koriste Raise The Bar Youth program i jako su zadovoljni. Ja sam ih susreo na prva dva modula, planiraju nastaviti i dalje i zadovoljni su tom kombinacijom znanja i prakse gdje i s teorijske strane mogu čuti i iskustvene strane što se događa, što mogu popraviti u svojem zanimanju, poručio je Stanković.
Cijeli panel o tome koji su glavni problemi hrvatskog ugostiteljstva i može li se dio njih riješiti izmjenama u školskim programima ugostiteljskih škola, možete poslušati i pogledati u videu ispod.
Portal srednja.hr održao je konferenciju Obrazovanje na prekretnici. Događaj se održao 7. studenog, a kroz sedam panela i četiri predavanja govorili smo o aktualnim izazovima pred kojima se obrazovni sustav nalazi. Više o konferenciji možete pročitati u rubrici Obrazovanje na prekretnici. Pretplatnici portala srednja.hr, bilo mjesečni ili godišnji, cijelu konferenciju još uvijek mogu pogledati online. Kako biste pogledali snimke s konferencije, pretplatite se putem ove poveznice i postanite dio naše zajednice. Snimke će biti vidljive u rubrici srednja.hr+. O svim pogodnostima pretplate pročitajte ovdje.