Učenica Ema autorica je nove dječje poštanske marke na temu prijateljstva: ‘Jako sam sretna’
Ema Bulić, osnovnoškolka iz Poreča, autorica je nove dječje poštanske marke na temu prijateljstva. Njen je rad poslužio kao podložak za izradu markice, a za nagradu je, u konkurenciji radova 972 učenika iz cijele države, dobila računalo i pisač.
Hrvatska pošta ima novu dječju poštansku marku, i to na temu prijateljstva – kad se dječja srca slože. Svečano je predstavljena u petak, a podložak za njenu izradu kreirala je Ema Bulić, osnovnoškolka iz Poreča.
Za nagradu je dobila računalo i pisač
Ema se, tada kao učenica 6. razreda, prijavila na natječaj ‘Kreiraj marku bajnu i osvoji nagradu sjajnu’. Njen rad ocijenjen je kao najbolji pa je Hrvatskoj pošti poslužio kao predložak za novu dječju marku. Po trinaesti put zaredom, u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanja, Hrvatska je pošta u osnovnim školama diljem države provela natječaj za odabir likovnog rješenja dječje poštanske marke.
Učenica iz Poreča pobjedu je odnijela u konkurenciji 972 učenička rada iz ukupno 161 škole. Povjerenstvo koje je pregledavalo radova izabralo je 30 najuspješnijih, od kojih se na samom vrhu našao Emin rad. Za svoje postignuće Ema je dobila računalo i pisač koji joj je uručila Edita Gregurić Crvenić, voditeljica Odjela za filateliju u Uredu za korporativni marketing.
– Super se osjećam i jako sam sretna što sam osvojila ovu nagradu jer nisam očekivala da će baš moj rad biti najbolji. Ekipa iz razreda i ja vrlo smo uzbuđeni što smo vidjeli novi poštanski ured, ali i Zagreb, rekla je Ema.
‘Zaista smo ponosni što uspješno provodimo ovaj projekt’
Ovaj hvalevrijedan projekt Hrvatska pošta u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje provodi od 2007., a pobjednici natječaja imaju priliku biti autori jedinstvenog proizvoda – poštanske marke – te njihovo ime na pismu ili pošiljci može proputovati čitav svijet.
– Zaista smo ponosni što ovaj projekt uspješno provodimo s Agencijom za odgoj i obrazovanje već petnaestu godinu zaredom. Svake godine velik broj škola i učenika odazove se natječaju što smatram da je vrlo bitno jer tako naši najmlađi naraštaji upoznaju vrijednost i značenje poštanske marke, ali i Hrvatske pošte, istaknula je tijekom promocije Edita Gregurić Cvenić.